poniedziałek, 22 sierpnia 2016

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY SIERPNIA


     I właśnie tak minął sierpień,a co ta tym idzie? Minęły wakacje!
Tak,właśnie! Aby nad tym nie płakać mogę was pocieszyć w kwestii zbliżających się dni pod kocykiem i z ciepłą herbatką;ciepłe swetry;piękne kolory liści i wszystko co z tym związane!(Tak,uwielbiam jesień!♥)


    W sierpniu miałam kilka kosmetyków,których używałam praktycznie dzień w dzień i które mogę Wam polecić! A więc zaczynamy!:)


    1.Żel antybakteryjny do rąk
       Bath&Body Works- ICED Blackberries(jeżyny)

    W wakacje podczas różnych festynów,pikników itd. można czuć się nie świeżo od wszystkich zarazków dookoła nas. A co zrobić gdy nie mamy jak umyć rąk? Możemy użyć żelów antybakteryjnych,które pachną cudownie! Oczywiście nie pozbędziemy się w 100% zarazków tak jak po wodzie z mydłem,ale będziemy czuć się świeżej! Jeżeli jeszcze ktoś z Was nie używał takich żelów bardzo wam polecam, zwłaszcza z mojego ulubionego sklepu Bath&Body Works:)






   2. Kredka do brwi z BELL

    W tym miesiącu odkryłam świetną kredkę która daje delikatny efekt naturalnych brwi! Kupiłam ją w biedronce,nie dość przekonana, że będzie to dobry zakup no bo z biedronki?? Ale jednak! Kupiłam ją w kolorze 1-czyli blondynki,choć do niej jest mi bardzo daleko,gdyż jestem brunetką,jednak pasuje idealnie(uważajcie z kolorami) .



     3. Lovely, Extra Lasting, błyszczyk do           ust nr 1(matowy)

          Uwielbiam matowe błyszczyki, dzisiaj mogę wam polecić matowy błyszczyk z Rossmanna(w bardzo niskiej cenie) który utrzymuje się na ustach bardzo długo!
   
      4.Dezodorant REXONA Cotton Dry

    Chodź w tym roku wakacje nie były zbytnio wakacjami z wysokimi temperaturami antyperspirant zawsze jest nam potrzebny! Zakochałam się(jeżeli można w ogóle zakochać się w dezodorancie) w zapachu jaki on ma! Jest bardzo lekki i świeży!

  5.Mgiełka PURE PARADISE Bath&Body Works
  

   To już moje drugie wakacje spędzone właśnie z tą mgiełką. Jej zapach kojarzy mi się z odrobiną słodkości w zapachu świeżości!(Jak mogliście zauważyć bardzo lubię świeże zapachy :D) Kolejny raz z mojego ulubionego sklepu! Mgiełka ma 236 ml przy czym jest bardzo wydajna!

   6. Energizujący żel peelingujący pod             prysznic    mango & kolendra

 W wakacje zawsze moja skóra(zwłaszcza na nogach) schodzi i jest bardzo sucha, prawie codzienne golenie, woda w basenach czy czasem w jeziorach źle działa na moje nogi. Żeby pozbywać się martwego naskórka używałam tego peelingu który mi pomógł i przy czym czuje jego zapach kiedy nawet tylko patrze na jego zdjęcia! :D


  7.WIBO, RÓŻ SMOOTH WEAR BLUSHER 

   W tym miesiącu zakochałam się w różu bez drobinek i brokatu(którego czasem w różu mam już dość) a więc sięgnęłam po również z tańszych marek ten o to róż w numerze 4 :)


8. Perfumy ZOELLI Let's Spritz
Z tej racji że Zoella czyli Zoe Sugg(youtuberka i blogerka) jest osobą,która mnie bardzo inspiruje i ją uwielbiam moim marzeniem było aby mieć coś z jej kosmetyków. Co jest ciężkie gdyż w Polsce ich nie ma ,a w internecie jest bardzo mało stron z nimi,to udało mi się! Zapach jest bardzo słodki,więc jeżeli jesteście osobami, które nie przepadają za takimi zapachami odradzam wam.Lecz dla miłoścników słodkości bardzo polecam! Nie dość, że buteleczka jest przepiękna to zapach na prawde utrzymuje się w ciągu dnia! ♥


I to tyle z moich ulubieńców sierpnia teraz będe przygotowywać się na szkołe i jesień(♥) o której pewnie będzie dużo wpisów, więc obserwujcie co się tutaj na blogu będzie działo. Napiszcie mi w komentarzach czy może używaliście któryś z tych produktów i czy też wam przypadł do gustu! :))

A ja lece,trzymajcie się!! xx
    sylwiasylwiaa

10 komentarzy:

  1. Mój ulubiony błyszczyk :)

    Powodzenia w blogowaniu ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super,że się zgadzamy:)!
      Dziękuje za komentarz!

      Usuń
  2. Też chce perfumy Zoelli ;)
    Na jakiej stronie zamawiałaś?
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysłała mi je moja znajoma z Anglii:(
      Miejmy nadzieje,że wprowadzą je niedługo do Polski!♥
      Dziękuje za komentarz! xx

      Usuń
  3. Ostatnio miałam okazję przetestować taki żel antybakteryjny i zgodzę się z tobą, że to super rzecz. Ciekawi ulubieńcy miesiąca ;D
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ekstra,że się zgadzamy!
      Dziękuje i pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  4. świetny post i mega produkty, np ten żel jest mega wygląda na zdj:D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubieńcy. Muszę przetestować ten dezodorant, bo wciąż szukam tego najlepszego
    Pozdrawiam
    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, koniecznie przetestuj!:))
      pozdrawiam cieplutko i już odwiedzam twojego bloga! xx

      Usuń