sobota, 27 sierpnia 2016

KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY


              Jestem jedną z tych osób, którzy borykają się z cerą mieszaną i trądzikiem. Oczywiście jestem pod kontrolą dermatologa, który przepisuje mi dużo różnych maści. Ale dziś chciałabym pokazać Wam produkty, które można łatwo dostać w drogerii lub aptece, które przed lekami od lekarza mi pomogły :)
              Mam nadzieje, że podzielicie się ze mną również dobrymi kosmetykami do pielęgnacji twarzy, które sprawdzone są przez Was!


     1. UNDER TWENTY Anti Acne 2w1 Żel + peeling     myjący-drogeria(ok.17zł)
            Nawet przy cerze z trądzikiem od czasu do czasu potrzebny jest peeling, bardzo Wam polecam ten. Po użyciu mamy poczucie 'świeżej' cery i miękkiej w dotyku. Oczywiście pamiętajmy by(  w przypadku cery z trądzikiem) nie nadużywać peelingu, ponieważ możemy wtedy podrażnić skórę. Dotyczy to się również cer, które są bardzo delikatne, musimy wtedy uważać.

 2. Avon Clearskin Pore                           Penetrating maseczka do twarzy z             minerałami(ok.12zł)

               Czarna maseczka, która pomaga w walce z wągrami. Jest dopasowana do każdego rodzaju cery. Oczywiście pamiętajmy,że jeżeli ktoś ma bardzo poważne problemy z wągrami,  niestety wszystkie nie zginą po jednorazowym użyciu maseczki:(



      3. LA ROCHE-POSAY EFFACLAR GEL-                Apteka/drogeria (ok.40zł)

          Ten żel, jest chyba NAJLEPSZYM z wszystkich dotychczas żeli, które miałam okazje przetestować. Używam go po demakijażu twarzy aby usunąć resztki makijażu. Czuję jakby matowi mi cerę, jakby była kompletnie czysta i pozbawiona nadmiernego serum oraz resztek makijażu! Każdej koleżance, która u mnie nocuje każę by przetestowała ten żel, i każda jest pod wrażeniem. Musicie koniecznie go przetestować!

        4. Szczoteczka do oczyszczania twarzy -         PRIMARK( 1,50€)
        
             Uwielbiam takie szczoteczki używać zwłasza po noszeniu  ciężkiego makijażu przez cały dzień. Szczoteczka ma też stronę do 'masażu'  która dobrze działa na skórę. Najczęściej na szczoteczkę daję powyższego żelu i rozprowadzam go kulistymi ruchami po twarzy:)



     5. Afronis, Płyn przeciw trądzikowi-            Apteka(około 6zł)
          Wspominam tutaj o nim ponieważ testowałam go kilka miesięcy temu, niestety dla mnie nie pomógł. Poleciła mi go półowa moich znajomych, którym naprawdę pomógł. I każdy się dziwił, że tylko ja jestem takim wyjątkiem :D Więc wspomnę tutaj o nim, a być może pomoże któremuś z Was:)

     6.  Płyn micelarny-KOLASTYNA 
      Oczywiście przy pielęgnacji twarzy najważniejszy jest dokładny DEMAKIJAŻ. Pamiętajcie, że to zbrodnia dla naszej cery kiedy kładziemy się spać z niezmytym makijażem!  Bardzo lubię ten płyn, nie podrażnia skóry i uważam, że dobrze zmywa makijaż:)

           I to tyle na dziś. Mam nadzieję, że podzielicie się jakimiś sprawdzonymi produktami w komentarzach!:) Chciałabym zaznaczyć, że oczywiście polecam te produkty z własnego doświadczenia + moich znajomych. Nie wszystko co mi pomogło może pomóc Wam.Ale trzeba próbować!:)
          Trzymajcie się! xx

                            sylwiasylwiaa

12 komentarzy:

  1. Ja szczerze polecam krem nawilżający z cetaphil'u, przy mojej bardzo wrażliwej skórze sprawdza się rewelacyjnie:) Próbowałaś płyn micelarny z garniera (różowy)? Też polecam i całuję xx

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, ostatnio szukałam jakiegoś kremu nawilżającego,muszę spróbować twojego!:) tak,próbowałam garniera,też bardzo dobry!
    dziękuje za komentarz!:) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo lubiłam firmę under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczoteczki do oczyszczania twarzy są super ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak! fajnie, że się zgadzamy:))
      również pozdrawiam xx

      Usuń
  5. Kiedyś używałam kosmetyków z Under20 i fajnie mi się sprawdzały :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, niektóre z nich są świetne:))
      dziękuje za komentarz xx

      Usuń
  6. wcześniej używałam produktów z under20 :) fajne są :)
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczki z Avon bardzo polecam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Mogłam o nich tutaj wspomnieć, również je uwielbiam!:))

      Usuń