wtorek, 23 sierpnia 2016

ZAGRANICZNI YOUTUBERZY LEPSI OD POLSKICH?



                                         Niestety tak!
           Niedawno zdałam sobie sprawę, że 90% kanałów które subskrybuje i oglądam na YT (a jestem wielką fanką wykonawców na YT i samej tej strony) nie są kanałami polskich twórców!

           Dlaczego? Jeżeli obejrzeliście kiedyś kilka (głównie anglojęzycznych kanałów) zobaczycie,że między nimi a polskimi youtuberami jest wielka różnica!

           Jaka? Radość, uśmiech, żarty i chęć do robienia tego co robią. Oczywiście nie mówię tutaj o każdej osobie. Lecz nie trudno zobaczyć, że zagraniczni youtuberzy bardziej się tym bawią przy czym lepiej się ich ogląda.

           Właśnie temu i właśnie za to bardziej lubię oglądać anglojęzycznych youtuberów, ponieważ pomogą mi się zrelaksować/wyjść ze złego humoru/naprawić zły dzień/czy zapomnieć o czymś co mnie trapi. To śmieszne,lecz tak jest. Są bardziej zaangażowani i wydaje mi się czasem, że są bliżej swoich widzów.

          Oczywiście taki anglojęzyczny youtuber ma o wiele WIELE więcej widzów i subskrybentów,ponieważ język angielski jest znany prawie na całym świecie, co za tym idzie YT może stać się jego pracą i zarobkiem na pełny etap. Niestety u nas jeszcze wydaje mi się, że nie można utrzymać się w 100% z zarobków na yt np.dla całej rodziny. 

          Rozumiem też,że nie każdy jest w stanie oglądać anglojęzycznych youtuberów ze względu na poziom swojego języka angielskiego. Ale uwierzcie mi!, że nawet jeżeli wydaje wam się, że nic nie zrozumiecie to i tak się przy tym uczycie! Sama tak zaczęłam i naprawdę przez to poprawił mi się mój język angielski! 
         Więc zróbcie to i dla mnie i obejrzycie kilka z tych youtuberów, których podam Wam poniżej i dajcie mi znać w komentarzach,czy widzicie różnicę między polskim youtubem a zagranicznym(filmy są przypadkowe, zwróćcie uwagę na zachowanie,styl mówienia wykonawców:))
            

1. ZOELLA (dla mnie-królowa youtuba- o której    powinien być poświęcony cały post :D)




      2. TYLER OAKLEY (już na jego samym               powitaniu człowiek się uśmiecha :D)


                                          https://www.youtube.com/watch?v=CmEjKoXKp_w

3. THATCHERJOE (brat ZOELLI ; uwaga! można      zakrztusić się śmiechem z jego żartów! :D)


4. BETHANY MOTA (przepięknie zmontowane          filmiki)


5. MYLIFEASEVA (Eva Gutowsky - coś z polskich    korzeni :D?)



I oto kilka propozycji, które musicie sprawdzić i napisać mi swoje zdanie w komentarzu czy zgadzacie się , że zagraniczni youtuberzy SĄ LEPSI od polskich?

   Napiszcie mi również, czy może znacie kogoś z wymienionych przeze mnie ludzi i czy może również oglądacie jakieś świetne osoby, WYMIEŃMY SIĘ!♥

      Pozdrawiam cieplutko! xx

                     sylwiasylwiaa



             

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam świąteczne filmiki Evy i Bethany! I niestety (albo może i stety?) masz rację. To co mnie razi w polskich ytberach to przede wszystkim nastawienie na zysk. Rzadko są filmiki bez wzmianki o kupnie czegoś z ich sklepu. A w ogóle parodią dla mnie są te obozy z 'gwiazdami - youtuberami'. Dwa razy droższy niż normalny wyjazd, biedne dziesięciolatki się napalą i nie ma przebacz. Irytuje mnie to, że jeśli są durnie chcący w to brnąć to nic nie mam do powiedzenia.
    Polecam Chrisa i Crawforda Collinsów!
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Zgadzam się z tobą w 100%, nawet zagraniczni youtuberzy,którzy mają swój merch i sklep rzadko o nim wspominają w filmikach..a u nas? wszędzie gdzie się da:( Niestety również na tych obozach często youtuberzy zachowują się jak królowie i ciężko nawet złapać z nimi jaką kolwiek relacje.
      dziękuje za komentarz i już sprawdzam twoich youtuberów oraz odwiedzę twój blog! ♥xx

      Usuń
    2. XDDDDDD To chyba nie znacie glitterforever17, która potrafi zrobić 4 minutowe intro o nowej grze na telefon, której została ambasadorką oraz o 85% reszty youtuberów amerykańskich, którzy robią tak samo.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. to oczywiste,że nie wspominamy tutaj o wszystkich;) ja aktualnie oglądam więcej brytyjskich youtuberów, u których aż tak nie widać tego promowania/przechwalania się swoimi sklepami.
      ale dziękuje też za twoją opinie i strone widzenia:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ciekawy wpis! ja nie oglądam zagranicznych youtuberów właśnie ze względu na słaby angielski ale coś tam skumałam z tych podanych przez Ciebie - nawet niezłe, zwłaszcza ta ostania Eva...

    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz i bardzo się cieszę, że 'przekonałam' cię przynajmniej do poznania,i obejrzenia tych filmików !
      pozdrawiam xx

      Usuń
  3. Muszę zobaczyć kilka osóbek, których jeszcze nie znam ^^ Dziękuję :3
    Sama oglądam polskiego jak i zagranicznego yt ale w sumie nie porównuję. Za to rzeczywiście przeważają kanały angielskie xD Cóż uwielbiam <3 No i naprawdę pomaga to w lepszym rozumieniu angielskiego!
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak dokładnie!! Bardzo dużo można się nauczyć przez takie oglądanie filmików xx
      Pozdrawiam xx

      Usuń