piątek, 23 września 2016

LAZY DAY TAG / leniwe dni

            A więc dziś przychodzę do Was z tagiem o moich(częstych) LENIWYCH DNIACH.

      Myślę, że sporo z Was ma czasem takie dni, gdzie chce je spędzić sam w zamkniętym pokoju, z włączonym ulubionym filmem/serialem/ulubioną książką leżąc cały dzień w łóżku!

     Ponieważ ja takie dni mam! Dzisiaj odpowiem na kilka pytań 'Lazy tag' i pokaże Wam jak ja spędzam takie leniwe dni. Zapraszam!

                1.W co się ubierasz w leniwe dni?

                      W takie dni stawiam na wygodę. A więc wyciągam moje ulubione spodnie od piżamy, i jakąś zwykłą bluzkę :p 
                                     


                                                          Spodnie - PRIMARK
                                                          Bluzka - H&M



2. Co robisz z włosami?

To zależy, jak włosy dobrze się układają zostawiam je rozpuszczone, ale częściej dla wygody po prostu związuje je w domowego koczka!:) ( No bo kto nie lubi takich koczków?♥)


3. Co robisz?

W takie dni, jak już wspomniałam, uwielbiam wylegiwać się w łóżku. 

-Czytać jakąś książkę

Zoe Sugg - Girl Online




- Oglądać ulubione seriale/film, a w trakcie coś przekąszać 

- The Vampire Daires



-Przeglądać wszystkie portale społeczne, szukać inspiracji z Tumblr'a (sylwiasylwiaa),oglądać filmiki na YT, czytać i pisać bloga




4.Jaki typ muzyki preferujesz w leniwe dni?

W takie dni uwielbiam słuchać piosenek, przy których mogę poskakać i głośno pośpiewać, a więc są to wszystkie szybsze piosenki moich ulubionych zespołów, wokalistów :)

One Direction, Little Mix, Selene Gomez

5.Czy w leniwe dni myślisz o szkole i obowiązkach?

Tak i nie, w takie dni lubię sobie organizować np.następny tydzień. Lubię sobie zaznaczyć co jeszcze muszę zrobić, do czego się nauczyć i tak dalej. A więc organizacja :)



6. Kiedy robisz sobie leniwy dzień i dlaczego?

Przeważnie u mnie jest to niedziela. Kiedy do szkoły mam już wszystko przygotowane i gotowe. Myślę, że to ważne mieć taki dzień przynajmniej raz w tygodniu! Możemy się odprężyć i naładować akumulatory przed następnym nowym tygodniem! :)


I na dzisiaj to tyle. Mam nadzieje, że wpis Wam się spodobał:)

Dajcie znać w komentarzach czy Wy też macie czasem leniwe dni? I co wtedy robicie?

+ Nie zapomnijcie, zaobserwować mojego bloga, bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania! :)

                                                                                                                                sylwiasylwiaa









2 komentarze: