niedziela, 11 września 2016

RECENZJA PALETEK : MAKEUP REVOLUTION


      Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch paletek z MAKEUP REVOLUTION! Zanim zaczniemy chciałabym zaprosić do obserwowania mojego bloga, będę wdzięczna! :D

 
     A więc zaczynamy od pierwszej paletki cieni : REDEMPTION PALETTE ICONIC 2



      Byłam i jestem pod dużym wrażeniem tej paletki! Firma ta nie należy do najdroższych, więc nie stawiałam poprzeczki za wysoko. Lecz się myliłam! Po pierwsze cienie są bardzo TRWAŁE! Wykonywałam tą paletką już makijaże, dla siebie i dla koleżanek na wesela,imprezy i cienie trzymały się przez całą noc( a dodam, że nie używałam bazy pod cienie, tylko podłożyłam korektor) Po drugie, nie osypują się - sprostuję, trochę możemy zauważyć, że minimalnie się osypią przy nakładaniu, ale już w ciągu dnia nic się z nimi nie dzieje! Po trzecie - ich pigmentacja jest jak dla mnie doskonała. W tej paletce mamy przeważające cienie z brokatem, ponieważ zazwyczaj robię nią makijaż na większe wyjścia, są tylko w niej 2 matowe cienie, brąz oraz beż 

A więc z przyjemnością mogę dla tej paletki dać 8.9/10 :)
       Druga paleta bronzerów: ULTRA BRONZE PALETTE : ALL ABOUT BRONZE


     Na tą paletę najbardziej się naczekałam i 'napaliłam'. Niestety nie spełniła moich oczekiwań:(
Uwielbiam bronzery i kiedy zamówiłam tą paletę byłam w 7niebie :D Niestety trzeba się dobrze namachać pędzlem by było widać brąz na twarzy. Najczęściej, gdy po prostu się śpieszę, biorę inny bronzer by przy jednym 'zanurzeniu' pędzla w bronzerze był dobry efekt ( jeżeli zrozumiecie o co mi chodzi haha) W tej palecie są tylko dwa odcienie które są mocniejsze i nie trzeba tyle się starać( zaznaczone na zdjęciu)

 Kiedy mam czas i chęci oczywiście biorę tą paletę, lecz nie jest ona moją wymarzoną paletą brązów:(


                                             A więc tą paletę oceniam na 5.5/10

                To tyle na dziś z mojej mini recenzji. Napiszcie w komentarzu czy mieliście kiedyś jakąś paletę lub może kosmetyk z tej firmy i czy Wam się sprawdził lub nie! Chętnie dowiem się Waszego zdania. Nie zapomnijcie również zaobserwować mojego bloga!

                 Pozdrawiam cieplutko xx
                                             sylwiasylwiaa






14 komentarzy:

  1. Druga paletka o wiele bardziej mnie kusi niż pierwsza (nie lubię paletek naked ani ich zamienników). Może jakiś makijaż z użyciem drugiej? :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę robiła jakiś większy makijaż na 'większe' wyjście, to na pewno zrobię!:)
      dziękuje za komentarz i pozdrawiam xx

      Usuń
  2. kosmetyki tej firmy robią szał ostatnio:) może i ja się w końcu na coś od nich skuszę:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, ostatnio dużo o nich słychać:)
      dziękuje za komentarz i obserwacje!:) xx

      Usuń
  3. Druga paletka podoba mi się o wiele bardziej, uwielbiam matowe cienie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również uwielbiam mat,ale zawsze na większe wyjścia staram się coś wykombinować z brokatem:)
      dziękuje za komentarz! :))

      Usuń
  4. Uwielbiam paletki z MUR :) Szkoda, że bronzery nie do końca się sprawdziły, a planowałam ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peletki Makeup Revolution!!! Mam ich aż kilka wraz z serduszkami, Iconic również mam w swojej toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie już od dłuższego czasu zabieram się za kupno którejś z Iconic :D

      Usuń
  6. druga paletka bardzo mi się podoba :) kocham matowe cienie <3
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również! :)))
      pozdrawiam cieplutko xx

      Usuń
  7. Nie mam tych palet, ale za to mam New-tral vs Neutrals i bardzo polecam <3 Ma zarówno ciepłe odcienie brzoskwini i czerwieni jak i neutralne brązy i beże plus kilka pięknych błyszczących :)

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju uwielbiam takie odcienie! Może się skuszę!:)

      Usuń