poniedziałek, 19 września 2016

TOP 8 MOICH ULUBIONYCH FILMÓW

           Hej! Dzisiaj przychodzę z troszkę innym wpisem niż dotychczas z MOIMI ULUBIONYMI FILMAMI, które są godne polecenia! Jeżeli lubicie dramaty,filmy przy których możecie się pośmiać lub popłakać znajdziecie coś dla siebie!

          Czy macie czasem takie dni, kiedy leżycie do góry brzuchem z myślą 'ale by mi się coś obejrzało, ale nie mam co...' ? Tak jak takie miewam! A więc aby Wam umilić wybór postanowiłam zrobić taką moją listę filmów, które zapadły mi w pamięci!

          Czekam na komentarze,w których dacie znać czy oglądaliście któryś z tych filmów i czy macie jakieś godne do polecenia!

          + Zapraszam do obserwowania mojego bloga, by być na bieżąco!


                                              TOP  8 FILMÓW GODNYCH OBEJRZENIA


1. 'KOCHA LUBI SZANUJE'  -  'CRAZY STUPID LOVE'


(Z racji tego, że nie umiem streszczać filmów posłużę się odpisami z internetu)

Idealne życie Cala Weavera rozpada się, gdy dowiaduje się, że żona go zdradza. Po kilkudziesięciu latach znowu umawia się na randki. Pomaga mu w tym młody Jacob (Ryan Gosling) niezwykle przystojny 'lowelas', który znajdzie swoją miłość i żuci chodzenie po klubach w poszukiwaniu nowych dziewczyn?
                     Film przez który się zakochałam z racji Ryana, którego uwielbiam jako aktora i jako bardzo przystojnego mężczyznę ♥ Komedia, przy której zawsze się śmieje, a jej fabuła jest bardzo nieprzewidywalna!

2. 'JAK URODZIĆ I NIE ZWARIOWAĆ'


 Komedia opowiadająca o kilku parach które mają coś wspólnego - narodziny dziecka. Jedni są młodsi,drudzy starsi, jednych jest to pierwsze dziecko, a drugich któreś z kolei. Dla jednych była to wpadka, a dla drugich wyczekiwana od dłuższego czasu radość!  

Bohaterowie są prześmieszni! Od tej komedii tak naprawdę zakochałam się w tym gatunku filmów. Uwielbiam aktorów, którzy tutaj zagrali i co tu więcej pisać, jeśli chcecie się rozluźnić zapraszam do obejrzenia!:)

3. 'LOVE ROSIE'


Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy Alex wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile. Czy znajomość przetrwa lata rozłąki i tysiące kilometrów? Czy zaryzykują wszystko dla rodzącej się między nimi miłości? 

Dramat o przyjaźni przeradzającej się w miłość. Prześmieszny jak i zarazem smutny. Śmiałam się i płakałam. Wtedy również wiem, że film był dobry! Aktorzy świetnie dobrani oraz przepiękny angielski akcent, w którym jestem zakochana! :D (oglądany z 10 razy)

4. 'PITCH PERFECT'


Beca, studentka pierwszego roku na Uniwersytecie Barton wstępuje do "The Bellas". Jest to dziewczęcą, szkolna grupa wokalna. Beca wnosi potrzebna dawkę energii do repertuaru zespołu i razem z koleżankami, bierze udział w konkursie kampusu rywalizując z męskim zespołem.

Komedia o zespole 'muzycznym' na studiach. Dziewczyny tworzą muzykę bez użycia instrumentów oraz podkładó. Świetna komedia, która w tamtym roku wydała swoją drugą część! Film przy którym się rozluźnimy i się pośmiejemy :)

5.'MARLEY I JA'


Chcąc zaspokoić instynkt macierzyński żony, niedojrzały do ojcostwa John kupuje psa.  Który wydaje się najsłodszym psiakiem z zewnątrz lecz w środku jest to mały diabełek! Młoda para stara się poradzić z rozbrykanym psiakiem, którego nie można uspokoić. Czy im się uda?

Komedia z momentami dramatu(łezka ze szczęścia jak i ze smutku poleciała). 

6.'MÓJ PRZYJACIEL HACHIKO'


Profesor Parker Wilson  na dworcu kolejowym znajduje szczeniaka. Szukając dla niego nowego domu, nieoczekiwanie tworzy się pomiędzy nimi niezwykle silna więź. Pies Hachiko codziennie o tych samych godzinach odprowadza i oczekuje swojego właściciela na dworcu. Jednak co się stanie, gdy pewnego dnia jego pan nie wróci?  
Scenariusz filmu powstał w oparciu o prawdziwą historię. 

Kolejny dramat o psie (chyba jestem po prostu wrażliwa na zwierzęta). Dramat przy którym każdy się rozpłacze lub przynajmniej uroni łezkę! Film pokazuje jaka mocna jest przyjaźń między człowiekiem a psem.

7. '3096DNI'


Dziesięcioletnia Austriaczka zostaje porwana przez starszego mężczyznę, który przez 8 lat więzi ją w piwnicy swojego domu. Który ją gwałci i wychowuje na 'idealną żonę' .
Film jest przerażający i jako jedyny utknął mi na prawdę głęboko w psychice. Film wyjątkowy, daje BARDZO dużo do myślenia. Jest to dramat z powiązaniami kryminału/horroru(?) Jeżeli lubicie MOCNE filmy - ten jest dla Was.

8. 'Zanim się pojawiłeś'


Dziewczynę z małego miasteczka zaczyna łączyć więź ze sparaliżowanym mężczyzną, którym się opiekuje.
Film z tego roku,więc jest to świeżynka. Film do którego nie byłam przekonana KOMPLETNIE. Lecz po obejrzeniu,jak widzicie, znalazł się na tej liście. Historia miłosna, na której uroniłam łezkę- dokładniej, się poryczałam :D Przepiękna historia, a słyszałam, że książka jeszcze lepsza!

   A więc na dzisiaj to tyle z mojej listy. Nie każdemu może przypaść taki styl filmów, ale mam nadzieje, że niektórzy znajdą coś dla siebie

               Dajcie mi znać w komentarzu czy znacie któryś z filmów? Czy polecacie jakiś własny film?

                     + Zapraszam do obserwowania mojego bloga, by być na bieżąco! :)
                                                                                                              sylwiasylwiaa


16 komentarzy:

  1. Wiele filmów do zapisania i obejrzenia :). Czytałam "Zanim się pojawiłeś" i książka nie jest zła, ale myśl, że film będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę!:))
      O a ja słyszałam odwrotną opinię.
      Dziękuję za komentarz! xx

      Usuń
  2. Z tych wszystkich filmów oglądałam tylko "Mój przyjaciel Chachiko", ale zamierzam obejrzeć wszystkie bo wydają się mega ciekawe. Jako pierwszy wybiorę chyba "Love Rosie"
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to super! cieszę się, że Cię przekonałam :D
      o tak, musisz obejrzeć Love Rosie!:))
      pozdrawiam cieplutko xx

      Usuń
  3. Film o porwanej dziewczynie strasznie mnie zaciekawił :O
    Musze obejrzeć !

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!jest świetny,koniecznie obejrzyj ! i daj mi znać co o nim sądzisz!:))
      Tak jasne,obserwujemy! :))
      pozdrawiam cieplutko xx

      Usuń
  4. Większość oglądałam i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to super!
      dziękuje ślicznie za komentarz:))

      Usuń
  5. Jak to się stało, że tylko 6 propozycja jest mi znana! Widze, że mam zaległości w filmach do nadrobienia!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah,oj tak musisz nadrobić :D
      pozdrawiam:))

      Usuń
  6. Znam tylko drugi z filmów, świetny jest :) ,,7. '3906DNI'" Tu się poprzestawiały cyferki.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak! 'Jak urodzić i nie zwariować' jest świetny!:)
    O dziękuję, nie zauważyłam, już poprawione !:)
    dziękuje za komentarz i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love Rosie, Pitch Perfect i Zanim się pojawiłeś znajdują się także na mojej ulubionej liście filmów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko KOCHA LUBI SZANUJE, który uwielbiam oglądać (póki co 3x). Zaraz sprawdzę oceny na imdb i filmweb tych pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, jest świetny! cieszę się, że zainteresowałam Cię do innych filmów!
      Pozdrawiam!:)

      Usuń