czwartek, 29 września 2016

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA


  Jak po tytule widzicie, przychodzę do Was z ulubieńcami WRZEŚNIA.
    Miesiąc,który przeminął strasznie szybko, pierwszy miesiąc szkoły - a ja już mam jej dość :D
      No nic, trzeba jakoś to przetrwać :(

         Więc w tym miesiącu mam dla Was kosmetycznych i nie kosmetycznych ulubieńców, ale zaczne od tych pierwszych :) ZAPRASZAM :)

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY



1. JAJECZKO EOS

Zaczyna się jesień, a więc zaczynają się moje problemy z ustami, które przez zimno pękają. Dlatego pomaga mi przy tym jajeczko, które chyba każdy zna. Uwielbiam je i każdemu kto jeszcze ich nie spróbował polecam! :)



2. Konturówka z BERRY M nr 17 BLUSH

Kolor bardzo jesienny, ciemny, który wprowadza na twarz taki zdecydowanie zimniejszy odcień



3.Pianka do włosów NIVEA

która sprawdza się świetnie do stylizacji włosów, przede wszystkim świetna do prostowania włosów + jej zapach jest OBŁĘDNY! ♥


4. Krem do rąk z DOVE

Mały, który jest idealny do torebki/plecaka. Świetnie pachnie i bardzo dobrze nawilża dłonie, o których musimy pamiętać w jesień i zimę! :)


5.Paletka z H&M

Nie pomyślałabym, że kosmetyki z H&M mogą sprawdzać się tak świetnie. W paletce mamy bronzer, rozświetlacz oraz róż. Dwa ostatnie błyszczące się z drobinkami lecz bronzer matowy! Paletka bardzo wydajna i dobrze się z nią 'pracuję' Nie zrobimy sobie z nią krzywdy ! :D




NIEKOSMETYCZNI ULUBIEŃCY

MUZYKA

1.NIALL HORAN - THIS TOWN

To śmieszne dla fana(-mnie) pisać Niall Horan zamiast One Direction :(

A więc Niall, który był w zespole 1D wydał swój pierwszy solowy singiel, który trafił do mnie całkowicie!
Piosenka w stylu Eda Scheerana, spokojna na długie wieczory z książką(tak mi się kojarzy :D)
Przysłuchajcie się pięknego tekstu! 



2.Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez)

Piosenka którą słucham już od jej wydania i nadal jest moim ulubieńcem!



3.Selena Gomez - Kill Em With Kindness

Piękna piosenka,która wprowadza mnie w dobry humor! 




I na dzisiaj to tyle, dziękuje za obecność!

Nie zapomnij obserwować mojego bloga ( a na pewno się odwdzięczę! :) )

+Napiszcie mi w komentarzu, czy lubicie lub znacie któryś z tych kosmetyków lub piosenek! 

I dajcie znać o swoich ulubieńcach!

                                                sylwiasylwiaa


34 komentarze:

  1. Piosenka Seleny jest genialna *.*
    Masz świetnego bloga - OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! jest świetna
      Dziękuje ślicznie!Ja również obserwuje:)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ta paletka z H&M :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się nie mylę jeszcze takie są w sklepie! polecam!:)

      Usuń
  3. Hej!
    Świetny blog! Zapraszam na mojego, jest tam post z Paris Fashion Week 2016 ! http://dembyem.blogspot.com/
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za to moim ulubiencem wrzesnia została oliwka semilaca, super pachnie i poprawiła moje pazurki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, nigdy jej jeszcze nie testowałam! muszę kupić:)
      dziękuje za komentarz xx

      Usuń
  5. Your blog is very cute and I am following you. I would love
    for you to follow back - it is fun to support new bloggers!
    Have a great weekend, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh,thank you so much! it means a lot for me!
      I am also following you!:)

      Usuń
  6. Piosenka Eda cudna...
    Wspaniałego weekendu życzę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. We don't talk anymore- KOCHAM! Druga Seleny też wpada w ucho. :) Eos muszę w końcu kupić. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, są świetne!:)
      jezeli jeszcze nie mialas EOS kupuj kupuj! :D
      Dziękuję za komentarz! xx

      Usuń
  8. uwiebiam jajeczko Eos :) jedno z lepszych produktów do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś piankę z nivea, ale totalnie się u mnie nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy. Jajeczka z EOS nie używałam jeszcze, ale muszę się na nie skusić. A ta pianka z Nivea też się u mnie nieźle sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie!:)
      oj tak musisz spróbować xx

      Usuń
  11. Konturówka z Biedry i cienie bardzo mnie zaciekawiły! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis! Też uwielbiam te piosenki!
    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie!:) To fajnie,że się zgadzamy :D

      Usuń
  13. Świetni Ulubieńcy!
    Zwłaszcza piosenki ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje pięknie!
      Również pozdrawiam :) xx

      Usuń
  14. Przyznam, że tylko lakier znam i że zazdroszczę tak idealnej fryzury - u mnie podniesienie włosów do góry kończy się katastrofą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też nie jest tak z tym idealnie :D, przede wszystkim używam go do prostowania moich włosów :)

      Usuń
  15. Kilku ulubieńców znajdzie się i na mojej liście :D
    pozdrawiam,https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to fajnie! :)
      Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz:)

      Usuń