wtorek, 11 października 2016

JESIENNE DEKORACJE / AUTUMN ROOM DECOR



                                 Moja miłość do jesieni przelewa się we wszystkich dziedzinach! :) Makijaż,ubrania,jedzenie... A dzisiaj? Dzisiaj przychodzę do Was z JESIENNĄ DEKORACJĄ POKOJU! 
                                 Uwielbiam 'dekorować' i pawie na każdą okazje mój pokój jest przygotowany (jesień,święta,walentynki itd.)

A więc w tym poście chciałabym Was zainspirować kilkoma pomysłami na dekoracje pokoju!
Zapraszam ! :)

+Pamiętajcie o kliknięciu 'OBSERWUJ' na moim blogu, bardzo mnie to motywuje do dalszej pracy! 


1. Łóżko 

W swoim pokoju mam dość spore łóżko, które również starałam się 'przystroić' w klimacie jesieni. Na ramie zawiesiłam sztuczne liście, poduszki pod kolor oraz narzuta w kratę, która kolorami na prawdę przypomina mi ten czas w roku, a jak Wam?

-Strona na której zamówiłam liście:
-Brązowo/pomarańczowa poduszka - HOME&YOU






2. Półki / dekoracje

To chyba jedna z główniejszych atrakcji mojego pokoju! :D 
Również na każdą porę roku zmieniam jej dekoracje, lecz lampki wiszą tu zawsze! Uważam, że dają takiego przytulnego klimatu. Kiedy zapale świeczki i zapale lampki jest idealnie! ♥




-Prawdziwa dynia
-Gwiazda - PEPCO
-Łoś - PRIMARK
-Świeczka - Bath&body works


-Kominek - Yankee Candle
-Biały i turkusowy świecznik - PEPCO


3. Girlanda z liści

Tutaj również liście,które kupiłam na internetowej stronie (podałam Wam ją wyżej). Liście mają piękne kolory jesienne i są plastyczne więc da się je układać w różne strony. Użyłam je na okno jako girlanda :)





3. Świecznik

Nigdzie nie mogłam znaleźć fajnego i niezbyt drogiego świecznika, więc postanowiłam zrobić go sama z :

-Świeczki- IKEA
-sztucznych liści - PSS SPOŁEM
-prawdziwych kasztanów
-szklanej miseczki
-bombki to dodatek, które znalazłam w szafce 



4. Tablica

Uwielbiam na swojej tablicy mieć zawsze tematyczne zdjęcia, które drukuje z TUMBLRA czy INSTAGRAMA. Zawsze wprowadza to mnie w nastrój danej pory roku! :)

-Liście : PSS SPOŁEM


I na dzisiaj to tyle. Dziękuje pięknie za przeczytanie tego posta i mam nadzieję, że się może zainspirowaliście!

Na prawdę zachęcam Was do dekorowania swojego pokoju, gdyż wprowadza to nas w klimat danej pory roku!

Napiszcie w komentarzach czy jakoś ozdabiacie swoje pokoje czy JESTEŚCIE TEGO PRZECIWNIKAMI? Oraz dajcie mi znać czy lubicie takie posty

+Nie zapomnijcie o OBSERWACJI bloga, odwiedzam każdego kto to zrobi! :)

                                                                                                                    sylwiasylwiaa

20 komentarzy:

  1. jak to wszystko ladnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda! Bardzo podobają mi się te liście.
    Jesieni nie lubię ale dekoracje uwielbiam bo są takie kolorowe <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!
      Zgadzam się, jesienią można poszaleć co to ozdabiania :D

      Usuń
  3. Ojej, pięknie... u mnie to nie ma gdzie i co, ale jak będę kiedyś na swoim to się będę inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe inspiracje!! Dziękuję za Twój komentarz :-) Z miłą chęcią obserwuję bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekoracje super. Girlanda z liści cudna. Post bardzo podoba mi się :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow naprawdę mega czuć jesień. :) Przynajmniej u ciebie jest ładna, bo o tej za oknem nie można tego powiedzieć. :/ Girlanda z liści wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah dziękuję pięknie. Mam nadzieję,że tak samo super będzie niedługo i za oknem!

      Usuń
  7. Te liście najbardziej mi się podobają.. Ja nie zmieniam wystroju pokoju w zależności od zmiany pory roku, ale na taki mały dodatek w formie liści chętnie bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta girlanda jest świetna, chyba sama się na taką skuszę!

    Zapraszam na mojego bloga http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! od razu nadaje jesiennego klimatu :) xx

      Usuń
  9. w przyszłym tygodniu muszę zawiesić w pokoju lampki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Girlanda z liści wygląda obłędnie :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją uwielbiam!
      dziękuję za komentarz i również pozdrawiam!:)

      Usuń