czwartek, 6 października 2016

JESIENNY NIEZBĘDNIK / AUTUMN



A więc wreszcie mamy moją jedną z dwóch ULUBIONĄ PORĘ ROKU! Dużo osób jest przeciwnikami jesieni, ale ja nigdy nie mogę się jej doczekać. Uwielbiam wszystko co jest z nią związane: ciepłe swetry, grube koce, gorące herbaty lub gorące czekolady; piękne kolorowe liście, świeczki- po prostu WSZYSTKO! 
Dlatego również możecie się przygotować na kilka postów jesiennych w najbliższym czasie, może uda mi się przekonać Was do tej robi roku!

Napiszcie również Wy w komentarzach - czy lubicie tą porę roku?
+Nie zapomnijcie o zaobserwowaniu mojego bloga, gdyż jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! :)

1.ŚWIECZKI ZAPACHOWE

Świeczki to podstawowy element jesiennego wyposażenia! Wprowadzają nas w szczególny klimat, można przy nich też się rozluźnić. Tutaj mam świeczkę z BATH&BODY WORKS o zapachu 'LEAVES' . Jest to zapach z nutą cynamonu,jabłka - typowa jesienna mieszanka:)


2. POMADKI

W jesieni moje pomadki przybierają ciemniejszych kolorów. Zawsze schodzę z pudrowych róży czy mocnych róży na kolory wpadające w brąz,fiolet,bordo. Uważam, że idealnie wpasowują się w tą porę roku! Tutaj mam jedną ze swoich ulubionych jesiennych odcieni pomadkę z Rimmela

RIMMEL - 380 DARK NIGHT WATERL-OOPS



3. LAKIERY DO PAZNOKCI

Jeżeli zmieniam pomadki z jasnych na ciemne kolory, robię to również z moimi lakierami do paznokci! Jeżeli widzieliście mój wpis O PAZNOKCIACH <-- kliknij tu. To wiecie, że uwielbiam wszystko co związane z paznokciami i to, że ZAWSZE muszę mieć JE pomalowane ! 
A więc kiedy przychodzi pora jesienna czas na zmianę 'wyglądu' dłoni! :D Jesienią bardziej milej mi się nosi ciemne,matowe i stonowane kolory lakierów. Mówię tutaj o czarnym,bordowym,szarym,granatowym,przyćmionym czerwonym.


4. HERBATY

Jesień przede wszystkim kojarzy mi się z gorącymi napojami- herbatami i gorącymi czekoladami. W zimne dni herbata u mnie jest obowiązkowa! Najbardziej lubię piramidki z Liptona (akurat nie miałam w domu) oraz z 'Green Hills' też są niezłe :)


5. SKARPETKI

Jak zadbać o ciepło w zimne dni? Grube, puszyste, najmiększe na świecie skarpetki - to rozwiązanie! :D Uwielbiam w takich chodzić po domu jak w jesień i zimę :)

SKARPETKI- PRIMARK


6. BRONZERY

A więc jak już pisałam, jesienią w makijażu stawiam na ciemne usta (ciemne paznokcie).. po prostu uwielbiam w ten okres nosić ciemniejszy i bardziej stonowany makijaż. 
Dlatego jesienią używam bardzo dużo bronzera. Oczywiście w granicach rozsądku! :D A więc tutaj mogę Wam przedstawić paletkę, którą już mogliście widzieć w innym poście PALETKI <-- kliknij tu. 


A więc na dzisiaj to tyle!

Dajcie znać czy LUBICIE JESIEŃ i czy macie jakieś produkty, które uwielbiacie używać jesienią:)
W krótce pojawi się więcej jesiennych postów, a więc mam nadzieje, że przekonam Was do tej pięknej pory roku! ♥
+Zapraszam do obserwowania bloga, a na pewno się odwdzięczę!



                                                                                  sylwiasylwiaa



23 komentarze:

  1. Mi jesień kojaerzy się z herbatą, ciepłym kocem i dobrą książką ;)
    jeżeli chodzi o produkty kopsmetyczne stawiam na nawilżenie- balsamy, kremy i pomadki ochronne.
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo jak mi! + dobre filmy!:)
      o tak, w taką pogodę ważne jest nawilżenie
      Również pozdrawiam :) i dziękuje za komentarz!

      Usuń
  2. Jesienią zawsze przychodzi mi ochota na owocowe herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jesień - uwielbiam spacery z szeleszczącymi liśćmi, wieczory pod kocem z herbatą z miodem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Narazie mamy paskudną jesień bo prawie codziennie leje...
    U mnie podstawa to kocyk i herbatka :)jakieś aromatyczne świece i o wiele przyjemniej się robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego są potrzebne takie niezbędniki, żeby poprawić sobie nastrój w paskudne dni!:)

      Usuń
  5. nie lubię jesieni, ale trzeba sobie ją jakoś umilać!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbaty to niezbędnik każdej jesieni ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo herbata to zdecydowany must have. Zwłaszcza rozgrzewająca owocowa z miodem i cytryną - niebo! :D
    Bardzo fajny post i swietne, jesienne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! nie wyobrażam sobie jesiennych dni bez dobrej herbaty :D
      dziękuje ślicznie! :)

      http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/10/jesienny-niezbednik-autumn.html

      Usuń
  8. Ooo tak!
    Gorąca herbata i skarpetki to jest to :-D
    Świetny pomysł na post z tym niezbędnikiem :-P
    Pozdrawiamy :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skarpetki to podstawa :D
      Dziękuje pięknie ! i też pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ooo tak!
    Gorąca herbata i skarpetki to jest to :-D
    Świetny pomysł na post z tym niezbędnikiem :-P
    Pozdrawiamy :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny niezbędnik,uwielbiam tą herbatę :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję, prześliczne zdjęcia! I dodatkowo zauważyłam gdzieśtam, że jesteś z Białegostoku - bombka!
    Mam dwa zestawy lakierów z PS.. i są dosyć fajne w kwestii kolorów, ale raczej chyba niezbyt trwałe. Skarpetki, herbatki i świeczki to najlepsza część jesieni. No i te piękne, kolorowe liście! Nawet deszcz nie psuje humoru, bo szarość i plucha jest tłumiona przez pomarańczowe plamki!
    buziaki!x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję ślicznie! Białostoczanki muszą się wspierać - też obserwuję :D Dokładnie! Trzeba szukać sposobu by sobie umilać brzydką pogodę! Dziękuje pięknie za komentarz!
      pozdrawiam xx

      Usuń