czwartek, 20 października 2016

JESIENNY STRÓJ DNIA // AUTUMN LOOKBOOK

           Dzisiaj przychodzę do Was z moim pierwszym w życiu LOOKBOOKIEM czyli inaczej STROJEM DNIA! Jestem na prawdę ciekawa czy Wam się spodoba taki post! A więc dajcie znać w komentarzach!

Do tej pory korzystam w 100 procentach z tej niesamowitej (najgorszej dla niektórych ludzi) pory roku. Choć mam nadzieję, że może kilku z Was już przekonałam do tego okresu przez te wszystkie jesienne posty, których zapewne będzie jeszcze więcej! :D

Ja zapraszam Was do czytania ale przed tym    nie zapomnijcie ZAOBSERWOWAĆ tego bloga, przez co mogę zobaczyć czy to co robię się opłaca! :D

MAKIJAŻ 

konturówka - BERRY M nr 17 BLUSH
cienie - paletka MAKEUP REVOLUTION :  REDEMPTION PALETTE ICONIC 2

UBRANIA

bluzka - Second Hand 
spódniczka - SINSAY
rajstopy - Primark
Butki - CCC












Dziękuje! Nie zapomnijcie dodać komentarz i zaobserwować bloga :*

                                                                                                 sylwiasylwiaa

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny styl i dobre zdjęcia :) Gratuluję !
    Zapraszam do mnie:
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba :) Uwielbiam jesienne klimaty, a te zdjęcia właśnie taki mają. Piękne są ^^ Będę zaglądać tutaj częściej.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam jesienne klimaty!♥
      Dziękuję xx

      Usuń
  3. Świetna spódniczka. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful outfit! I like your blog, wanna follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza stylizacja :) Bardzo ładne zdjęcia, lubię takie jesienne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuję, ja również takie uwielbiam! ♥

      Usuń
  6. Śliczny kolor spódniczki :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam bordo:)
      dziękuje za komentarz xx

      Usuń
  7. Zdjęcia mają super jesienny klimat :)
    Na moim blogu pojawił się konkurs, zasady są bardzo proste zapraszam:
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja!

    http://askaablog.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń