niedziela, 16 października 2016

JESIENNY TAG // AUTUMN TAG

 
   Dzisiaj czas na JESIENNY TAG - czyli pytania i odpowiedzi o jesieni, co lubię, co używam. Zapraszam do odpowiadania na pytania również w komentarzach. Może wymienimy się produktami, których używamy!

    + Zapraszam również do OBSERWOWANIA mojego bloga, co daje mi WIELKĄ motywacje do dalszego działania!


--------

1. Ulubiona jesienna szminka?

Mam takie dwie. Jedna to szminka, a druga to konturówka, o których już również wspominałam, ale podsumowując.

RIMMEL - 380 DARK NIGHT WATERL-OOPS
Ciemna. Fioletowo/bordowa pomadka,która bardzo przypomina mi jesień.Piękny kolor na ustach oraz długo się utrzymuje!

Konturówka z BERRY M nr 17 BLUSH
Konturówka,która jest matowa na ustach. Jest to ciemny 'niudziak' Również bardzo długo utrzymuje się na ustach.

--------


-------

2. Ulubiony jesienny lakier?
Nie mam jednego ulubionego lakieru, z racji również,że moje paznokcie co tydzień są pomalowane na inny kolor. A więc mogę tylko powiedzieć, że na jesień uwielbiam tylko ciemne kolory, przykłady:




-------

3. Napój który towarzyszy ci w jesienne dni?

W jesień(jak i zimę) piję masowo herbaty. Jak i na zimno i na ciepło! :d Moją ulubioną firmą jest LIPTON

NA ZIMNO: 
LIPTON ICE TEA PEACH/LEMON

Kiedy mi się śpieszy i nie mam czasu zaparzyć wody,lub po prostu nie mam ochoty na gorącą herbatę piję własnie ICE TEA 


NA GORĄCO:

Lipton - piramidki - brzoskwinia 
(każdy musi tego spróbować!)

Uwielbiam też gorącą czekoladę z tej firmy:


--------


----------

4. Ulubiona świeca zapachowa? 

Jak na razie mam tylko jedną typowo jesienna świeczkę. Lecz jest ona na prawdę godna poleceniu! Jest to:
Bath&Body works - Leaves


---------


---------

5. Ulubiony jesienny zapach? 

Z jesienią bardzo kojarzy mi się zapach 
AVON - LUCK ,który uwielbiam!


6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 

Na pewno są to duże szaliki w kratkę. Ja sama posiadam taki czerwony. Uwielbiam ich wielkość, gdyż są ogromne! W zimne dni/w szkole/w pracy można okryć się nim całym zarzucając na plecy! :)


-----


--------

7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?

Nigdy nie byłam na żadnej imprezie halloweenowej - z racji tego,że Polsce jednak tego 'święta' nie obchodzimy ( a szkoda, dla dzieci to wielka radocha!) Więc trudno mi powiedzieć. Jednak zdecydowałabym się chyba na coś bardziej minimalistycznego, przykłady :



-------


-------

8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 

To śmieszne, ale wiecie,że tej jesieni jakoś nie zwróciłam jeszcze uwagi na jakieś trendy.
Można do tego zaliczyć te kraciaste szaliki? Jeżeli tak - to właśnie one są odpowiedzią na pytanie :D

9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?

Jesień(po zimie) to moja ulubiona roku. Kocham w niej te wieczory, przy świeczkach zapachowych z gorącą herbatą i włączonym ulubionych filmem,lub dobrą książką. Uwielbiam jesienną ' modę ' - swetry, ciemne rajstopy, bluzy, płaszczyki oraz to jak pięknie robi się na zewnątrz! To jak liście zmieniają się w przeróżne kolory! ♥
Minus, jest chyba tylko jeden - częsty deszcz. Z zimnem (przynajmniej dla mnie) nie jest tak źle, ale deszcz, to mój wróg, a przynajmniej wróg moich włosów!
Ale przymróźmy na to oko i cieszmy się jesienią! :)



A więc na dzisiaj to tyle, troszkę długi wyszedł ten wpis no ale cóż. Mam nadzieję, że Wam się podobał!
Czekam na Wasze odpowiedzi na pytania w komentarzach!
Pozdrawiam cieplutko xx
                                    sylwiasylwiaa

6 komentarzy:

  1. Ciekawy tag, moje odpowiedzi:
    1- nie mam, bo nie maluję się na co dzień
    2- takie same jak ty :)
    3- woda, kakao
    4- nie mam żadnej, więc nie mam ulubionej
    5- nie mam jeszcze ulubionego
    6- lubię szaliki w paski, takie jak z Harry'ego Pottera :D
    7- przebrałabym się za Tabalugę lub za jakąś inną postać z bajki
    8- nie mam
    9- nie lubię deszczu, uwielbiam kolory, liście, kasztany

    Zapraszam do mnie:
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za odpowiedzi! :) Fajnie, że się zgadzamy z lakierami!:)
      buziaki xx

      Usuń
  2. Ta szminka ma piękny kolor *.*
    1. Bordowa z firmy Kobo
    2. Mój ulubiony lakier na jesień to zdecydowanie każdy w kolorze bordo i nude.
    3. Herbata, gorąca czekolada.
    4. Mam za dużo ulubionych świeć. Ale jak mam wybierać to o zapachu wanilii :)
    5. Nie mam
    6. Nie mam :)
    7. Za wampira :D
    8. Nie wiem nie podążam za trendami.
    9. Jedyne co lubie w jesieni to krajobraz :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie za odpowiedzi!
      oo jeszcze nie miałam szminki z Kobo,muszę ją wypróbować!:)

      Usuń
  3. Świetne odpowiedzi! U mnie czasami podobnie:
    1. Bordowa z Manhattan aczkolwiek uwielbiam też wszystkie nudziaki.
    2. Chyba również bordowy aczkolwiek grafity, czernie i szarości też wchodzą w grę.
    3. Herbaty - wszelkiej maści :)
    4. Truskawkowa z ikei :D
    5. Zoella Beauty Blissful Mistful i waniliowa mgiełka z H&M
    6. Aktualnie szary w kratę aczkolwiek czekam na kolejne :)
    7. Chyba za Harley quinn :)
    8. Nie zauważyłam trendów, - może kolor khaki, ale lubiłam go od zawsze.
    9. Lubię pogodne jesienne widoki, nie lubię deszczu!

    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odpowiedzi! :))
      oo właśnie pali się obok mnie świeczka truskawkowa z Ikei! uwielbiam ją!
      super,że się zgadzamy z ciemnymi kolorami :)

      Usuń