wtorek, 25 października 2016

RIMMEL - BUBEL ?

  Hej wszystkim! dzisiaj chciałabym z Wami podzielić się moim nowym nabytkiem, którego złapałam na przecenach w Rossmannie, a jest to mianowicie RIMMEL STAY MATTE, PRIMER - baza matująca pod makijaż.


Zacznę może od opisania mojej cery. Więc mam cerę tłustą,mieszaną ze skłonnościami do wyprysków. A więc świecenie się w strefie T jest dla mnie codziennością - niestety. 

Gdy zobaczyłam ten produkt, stwierdziłam - o super! moje problemy wreszcie się skończyły! Jest on w cenie (przynajmniej na stronie Rossmanna) 27,99zł. A więc uważam, że jest dobra. Jest on bezzapachowy, wydajny i  łatwy w rozprowadzaniu.

Jak mi się sprawdził?

Niestety muszę postawić przy nim minus, Na początku rozprowadzałam go na całą twarz, lecz zauważyłam później, że strasznie wysuszał mi twarz. Więc zaczęłam rozprowadzać go tylko w strefie T, i spróbowałam zmniejszyć ilość produktu. Lecz również działo się to samo. Niestety przynajmniej dla mnie(bo każda cera jest inna) nie sprawdził się on kompletnie. Cera, faktycznie może trooochęę spowalnia 'proces' przetłuszczania się, ale nadal się świeci - więc podkreślam słowo trochę. 
Na pewno trzeba stosować go co kilka dni i myślę, że dla cer suchych, pogorszy jeszcze bardziej ich stan. 
Oczywiście od czasu do czasu będę go używać, na jakieś większe wyjścia. Dam mu jeszcze szanse.

Więc dajcie mi znać czy Wy kiedyś stosowaliście tą bazę. Czy Wam się ona sprawdziła, czy nie. Oczywiście nie kierujcie się moją opinią, ponieważ każda cera jest inna i na każdej może działać ten produkt inaczej! :)

Więc czekam na Wasze komentarze,
+nie zapomnijcie zaobserwować mojego bloga, klikając OBSERWUJ
A na dziś to tyle, trzymajcie się cieplutko 
                                                                               sylwiasylwiaa

14 komentarzy:

  1. Mam i u mnie się sprawdza :) Faktycznie wygładza i widocznie matuje i zgadzam się, że dla suchych cer to zabójstwo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, to właśnie przykład jak u każdego może sprawdzać się inaczej :D
      dziękuję za komentarz! xx

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam, ale nie używam baz :/ szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś zastanawiałam się czy nie kupić tej bazy, ale teraz trochę ciesze się że się na nią nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy go nie używałam, nie przepadam za ta marką:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej bazy obecnie używam bazy z Lirene matującej .

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie lubię tej marki, miałam kiedyś lakier ładny kolor ale utrapienie to było... omijam ich produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niektóre z nich lubię:)
      dziękuję za komentarz!

      Usuń
  7. Jeszcze nie miałam styczności z tym produktem :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz!
      uwielbiam Twojego bloga, obserwuję :)

      Usuń