czwartek, 27 października 2016

SPEŁNIANIE MARZEŃ / KONCERTY, LITTLE MIX

Zbliża się okres tras koncertowych większych,zwłaszcza zagranicznych gwiazd, chociaż niektóre z nich są już w trakcie. I tutaj jest kwestia 'marzyłabym pojechać na koncert,ale pewnie nie pozwolą mi rodzicie/nie nazbieram pieniędzy...'  I w tym wpisie chciałabym Wam udowodnić,że nie zawsze tak jest! Że jeżeli postaracie się i postawicie na swoje marzenie, możecie je spełnić!

TO JEST NIESAMOWITE UCZUCIE SPEŁNIĆ SWOJE MARZENIE! Mam nadzieje, że trochę Was zmotywuję.
(Mówię tutaj akurat o koncertach,ale chodzi mi również o wszystkie marzenia,które posiadacie!)


Chciałabym podać Wam przykład mojego marzenia, które spełniłam 17 czerwca tego roku - a był to koncert LITTLE MIX. Szczerze? Nie wierzyłam w to,że pojadę; moi rodzice i ogólnie rodzina nie wierzyła,że uda mi się pojechać, a nie mówiąc już o znajomych, którzy tym bardziej myśleli,że tylko tak sobie gadam..

Ale to ja wzięłam wszystko w garść i to ja siedziałam nocami na laptopie i kombinowałam jak to zrobić by SPEŁNIĆ SWOJE MARZENIE (a miałam to utrudnione,gdyż trasa LM nie obejmowała Polski) Kiedy wspominałam o tym mojej mamie oczywiście,że było wielkie 'NIE', 'jak ja to sobie wyobrażam?' ' czy zwariowałam?' ALE SIĘ NIE PODDAŁAM

Trasa obejmowała Antwerpię, w której mieszka moja cioteczna siostra. Oczywiście koncert był w trakcie roku szkolnego,rodzice nie mieli by jak wziąć urlopu, a ja sama bym nie miała jak pojechać. Więc jak widzicie szansa była ZEROWA. 

Ale wiecie co, jeżeli na prawdę jest coś dla Was ważnego, na prawdę NA PRAWDĘ ważnego, można zrobić wszystko. U mnie skończyło się poparciem taty, by sobie zrobić mini wyjazd już 'wakacyjny', przez to namówiliśmy mamę, siostra przyjęła nas z otwartymi ramionami, a nawet poszła ze mną na ten koncert. Bilety były już daaawno wysprzedane, ale po tygodniu pisania na twitterze, znalazłam NAWET 2 dziewczyny,które je sprzedawały i to w bardzo dobrej cenie. Więc załapała się właśnie moja siostra. I TAK SPEŁNIŁAM SWOJE MARZENIE KTÓRE MIAŁO DOSŁOWNIE ZERO SZANS! 

MAM NAGRANĄ RÓWNIEŻ RELACJE Z TEGO KONCERTU(jeżeli jesteście zainteresowani)

                               https://www.youtube.com/watch?v=lrJlPCY1Zgc

Wiem ile jest osób,nastolatków, którzy marzą o koncercie swojego idola/idolki/idolów. I wiem też jak trudno jest to spełnić. Ale teraz,gdy tyle gwiazd będzie w Polsce, są na to większe szanse! Justin Bieber, Ariana Grande, Coldplay i na pewno będzie ich jeszcze więcej + nawet jeżeli jesteście fanami polskiego wykonawcy macie jeszcze więcej szans



Jak to zorganizować, co z rodzicami ?

Oczywiście, wiem, że rodzice są różni. Ale szczera rozmowa, pokazanie im że NA PRAWDĘ WAM ZALEŻY i rozmawianie o tym często może się przydać. Jeżeli Wasi rodzice by nie mogli jechać z Wami, skombinujcie pełnoletnią siostrę/brata/koleżankę, żeby rodzice się tak nie martwili. Zapewnijcie ich,że będziecie bezpieczni. Poszukajcie w okolicy hoteliku, gdzie będziecie mogli po koncercie/jakimś wydarzeniu się przespać i coś zjeść. Postarajcie się oszczędzić pieniążki by przekonać rodziców, że możecie np. zapłacić za połowę! 

Kiedyś na prawdę nie wierzyłam, że mogę spełnić jakieś duże marzenie, że mogę pojechać na jakiś koncert! CO DOPIERO NA KONCERT KOGOŚ TAKIEGO JAK LITTLE MIX! 
I wiecie co? To jest wspaniałe uczucie! To wspaniałe uczucie mieć świadomość, że właśnie uczestniczycie w czymś na co tak oczekiwaliście, na co mieliście taką nadzieję!

Więc jeżeli macie takie marzenie, a myślicie 'A i tak się nie uda' Ruszcie się i błagam postarajcie się o swoje!

           Ja uwielbiam czytać jakiegoś typu motywacyjne wpisy, będę zadowolona jeżeli przynajmniej JEDNA osoba  po przeczytaniu tego się zmotywuje i postawi NA SWOJE MARZENIE!

           Motywujmy się nawzajem! Napiszcie w komentarzach czy Wy spełniliście już jakieś marzenie? Czy coś robicie by je spełnić? Będzie mi bardzo miło, jeżeli również podzielicie się swoimi historiami!

+ Nie zapomnijcie zaobserwować mojego bloga, poprzez kliknięcie OBSERWUJ z prawej strony. Dla Was to 1 sekunda a dla mnie OGROMNA radość! :)
                                                                                              sylwiasylwiaa

17 komentarzy:

  1. Wow zazdroszczę spełnienia tego marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że spełniłaś swoje marzenie! :) Szczęście miałaś szczególnie odnośnie swojej siostry która akurat tam mieszkała :)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, w całej tej 'zerowej' szansie, był jeden plus.
      dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  3. Aaa, zazdroszczę! Dla mnie pójście na ich koncert też byłoby spełnieniem marzeń :")
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykują kolejną trasę, więc rób wszystko by na go pojechać!:)
      trzymam kciuki xx

      Usuń
  4. W życiu chodzi właśnie o to, by spełniać swoje marzenia!!!:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! :)
      dziękuję za komentarz i również pozdrawiam xx

      Usuń
  5. zazdroszczę pobytu na koncercie!
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, ja również obserwuję! :)

      Usuń
  6. Trzeba dążyć do realizacji swoich marzeń :) Jak ja Ci zazdroszczę, że byłaś na koncercie. Też bym chciała pojechać. Akurat w Polsce w przyszłym roku będzie jeden z moich ulubionych zespołów, ale niestety nie mam warunków aby pojechać. Może kiedyś mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, marzenia są ważne w życiu. A może będziesz miała szczęście i coś się ułoży z Twoim koncertem za rok! Trzymam mocno za to kciuki!
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  7. Super że udało Ci się spełnić twoje marzenie :) powodzenia w realizowaniu kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  8. I pięknie, super że udało Ci się spełnić marzenie :) A rozmowa z rodzicami w takich sytuacjach to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń