poniedziałek, 31 października 2016

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA

Kolejny miesiąc z głowy, teraz tylko oczekiwanie do Świąt! :D Miesiąc, w którym za dużo nie udało mi się zrobić, ALE za to w tym miesiącu wyskoczyło mi  3260+ wyświetleń i 210+ komentarzy! Łaaaał! Jestem nadal w szoku bo jednak 3tysiące za takie bzdety co tutaj piszę i czasem nawet nie wiem co robię, to jest coś! :D Więc dziękujęęę każdemu kto przyczynił się do tych wyświetleń, + nie zapomnijcie o ZAOBSERWOWANIU mojego bloga po przeczytaniu tego wpisu! :)


1.  Płyn do kąpieli DOVE

W tym miesiącu pokochałam ten płyn! Zaczynając od jego zapachu, który utrzymuję się na skórze po kąpieli - co uważam, że jest ważne, po delikatnej i miękkiej skórze, która jest po jego użyciu! Bardzo go polecam!



2. Maskara Maybelline Lash Sensational

Tusz, który używam już od kilku miesięcy i do tej pory nie znalazłam jego dobrego zamiennika! Znam bardzo dużo osób, które go używają i nie słyszałam od nikogo negatywnych opinii, a więc polecam Wam go w 100%


3. Płyn micelarny BIELENDA Expert czystej skóry 3w1

Bardzo dobry płyn micelarny, który jak widzicie po wielkości jest bardzo wydajny! + Sprawdza się świetnie do wrażliwej i delikatnej cery! :)


4.Korektor Lovely Magic Pen

Korektor, który oczywiście nie równa się, np. kamuflażu z Catrice, ale dla osób, które nie potrzebują dużego krycia sprawdzi się idealnie! W tym miesiącu nie miałam dużych problemów z wypryskami i chciałam tylko delikatnego krycia i właśnie ten produkt sprawdził mi się super!


5.Perfumy Avon Incandessence

Perfumy, które mam już również kilka miesięcy, ale nie wiem dlaczego sprawdzają mi się ona najlepiej w jesień! Najbardziej podoba mi się ich zapach właśnie jesienią! Bardzo je każdemu polecam i dajcie znać kto ich używa! :)


Piosenki :

1. Little Mix - Shout To My Ex
Pierwszy singiel dziewczyn z nowej płyty!


2. Shawn Mendes - Mercy


Serial :

1. The Vampire Dires - Pamiętniki Wampirów

Co prawda ten serial oglądam już chyba 4 lub 3 rok, ale pomyślałam, że muszę choć raz o nim tutaj wspomnieć! A zwłaszcza temu,że właśnie wyszedł nowy i OSTATNI sezon 8. Wiem,że osoby,które są fanatykami seriali, na pewno o nim słyszeli, a jeżeli nie bardzo go polecam. Na początku (sama się przyznam) nie byłam do niego przekonana ze względy wampirów i czarownic,które są w nim pokazane. Ale ten serial jest również oparty na miłości i to co oczekujemy od danej miłości - co jest piękne! Dlatego kto jeszcze nie oglądał zapraszam serdecznie! + Napiszcie mi kto z Was również jest jego fanem! :)


                                                                                                       sylwiasylwiaa

49 komentarzy:

  1. Też mam ten tusz i polecam go w 100%! A co do płynów, to uwielbiam te z dove :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super,że się zgadzamy!
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Bardzo fajni ulubieńcy, uwielbiam Pamiętniki wampirów! :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziękuję! Tak! to najlepszy serial :D

      Usuń
  3. Fajny post! Te zdjęcia są tak pomysłowo, estetycznie zrobione:D
    Pozdrawiam
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuuję, to bardzo miłe!:)
      również pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Też ostatnio skusiłam się na ten korektor :) A żele pod prysznic z dove uwielbiam!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super,że mamy podobne opinie! :)
      Dziękuję i również pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Ten tusz się często ostatnio pojawia :) Ja jednak pozostaję przy Eveline :) Kosmetyki mają słabe, ale maskary im się udały :)

    Obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam super opinie o nim,muszę kiedyś spróbować. Ale też polecam Ci ten z góry :)

      Usuń
  6. Znam jedynie tusz do rzęs i płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;)

    Ja również uwielbiam ten płyn pod prysznic <3
    Cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie!
      Takk,płyn jest świetny:)

      Usuń
  8. Miałam korektor i wodę Avon oba produkty bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ulubieńcy, ten płyn do kąpieli również miałam - również polecam, cuuudo! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz! o tak, jest świetny:)

      http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/10/ulubiency-pazdziernika_31.html

      Usuń
  10. Super blog! :))

    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten tusz!! :D Mój ulubiony! :D Perfumy ma moja siostra i używa je już od dobrych 10 lat regularnie :) Piękne są! Zgadzam się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah to super!
      dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  12. Te płyny dove są świetne *.* reszty niestety nie używałam :(
    Świetny post ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, dove jako sama firma jest świetna:)

      Usuń
  13. Świetni ulubieńcy. TVD oglądam i jestem w miarę na bieżąco jednak jak dla mnie ten serial był fajny do 5 sezonu, później się coś popsuło :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zgodzę się,ze dalsze sezony nie były tak dobre,ale tak uwielbiam ten serial, ze oglądałam wszystkie. a teraz 8 sezon uważam,ze będzie bardzo udany!

      Usuń
  14. Bardzo ciekawi mnie płyn do kąpieli :)
    Jeżeli chodzi o Pamiętniki Wampirów, to oglądałam kiedyś, z czasem jednak stwierdziłam, że za dużo głupot tam jest i przeniosłam się na inny :)

    Obserwuję!
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz go wypróbować! :)
      Ooo:(, ja nadal się jego trzymam

      Usuń
  15. Super ulubieńcy, ja też używam tej maskary :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to super! :)
      dziękuję za komentarz xx

      Usuń
  16. Świetne kosmetyki :D
    Płyn micelarny bardzo ciekawy :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja i tusze od Maybelline to źle dobrany duet :D A piosenkę od Little Mix ostatnio uwielbiam!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię żele Dove, ale w cenie regularnej są zbyt drogie. ;) Micel miałam tylko niebieski Bielenda i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego kosmetyku z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie ten płyn micelarny się nie sprawdził jeśli chodzi o zmywanie podkładu, musiałam go trochę zużyć zanim zmyłam cały makijaż :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo no to mamy przykład jak zmienne są opinię, ja jakoś dużo podkładu nie nakładam, więc u mnie nie było problemu:)
      Dziękuję za komentarz! xx

      Usuń
  21. Kiedyś bardzo lubiłam zapach Incandessence. Teraz nie kupuję już żadnych perfum od Avon bo bardzo szybko wietrzeją.

    OdpowiedzUsuń