wtorek, 15 listopada 2016

SZYBKI CODZIENNY MAKIJAŻ


Dzisiaj przychodzę do Was z prostym,szybkim makijażem,który używam najczęściej. Myślę,że jest on na prawdę świetny do szkoły czy pracy(pomijając szminkę:) Dajcie znać czy również używacie te produkty, a może macie mi coś do polecenia? Dajcie znać w komentarzach! :)

1. Krem - NIVEA 

Ostatnio nie mogę zapanować nad skórą pod względem suchych skórek, nigdy takiego problemu nie miałam, a więc w domu nie posiadam żadnego balsamu/kremu nawilżającego do twarzy( tak wiem,że to źle! :D) A więc zadowalam się tradycyjną Niveą, która uważam ,że również jest dobra do takich spraw!


2. Podkład - Maybelline Affinitone 09 Opal Rose

Podkład jest bardzo lejący, więc lubię nakładać go gąbeczką.


3.Korektory :

Catrice Camouflage nr 4 (na wypryski) i Essence Stay All Day 16h (pod oczy)

Kiedy mam dużo zaczerwień lub wyprysków, nakładam korektor przed podkładem, a jeżeli później jeszcze coś prześwituje dodaje odrobinę ponownie. Camouflage jeżeli jesteście 'miłośnikami' kosmetyków na pewno musieliście słyszeć! Jest on czasem moim wybawieniem! :D


4. Puder - Rimmel Stay Matte nr 001

Teraz to wszystko utrwalam pudrem.


5. Bronzer, róż, rozświetlacz :

Paletka bronzery i rozświetlacze - Revolution Ultra Blush Palette ' All about bronze'
Róż - Wibo Smooth'n wear nr 5



6.Tusz i kredka do brwi

 Kiedy twarz jest już zrobiona,przechodzę do oczu.

Rzęsy - mój ulubieniec Maybelline Lash Sensational Intensive black
Brwi - Miss Sporty nr 002 (nie do końca Wam ją polecam)



7.Pomadka

Niestety nie użyłam matowego błyszczyka z pierwszego zdjęcia, gdyż nie pasował mi do makijażu.Za to postanowiłam na ciemny kolor kredki. Musicie z nią jednak uważać,gdyż przy mocnym naciskaniu możecie uzyskać baaardzooo ciemne usta - prawie czarne.

Kredka - Golden Rose nr 03


EFEKT KOŃCOWY



I to tyle na dziś mam nadzieję,że wpis Wam się podobał. Dajcie znać co o takim makijażu myślicie, i czy może znać któryś z tych kosmetyków! Dajcie znać jaki jest WASZ CODZIENNY MAKIJAŻ! :)

+Nie zapomnijcie zaobserwować mojego bloga, a na pewno się odwdzięczę! :)
                     
                                                                                                                              sylwiasylwiaa


18 komentarzy:

  1. Ja nie lubie za bardzo zapachu kremu nivea, więc wolę inne kremy, ale jak nie ma to nivea się sprawdza też. Makijaż wyszedł bardzo fajnie, ładny kolor szminki. Obserwuję bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jeszcze nie znałam osoby,która mówiła,że nie lubi zapachu tego kremu! :D
      Dziękuję pięknie! :)

      Usuń
  2. piękny makijaż! taki świeży i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten puder! :) A Twoje brwi ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i delikatny :) Śliczna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam podobnych kosmetyków, bardzo ładny makijaż :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka z makeup revolution jest cudowna, zakochałam się w niej!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    rosegoldplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,jest niezła :)
      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  7. Bardzo ładny, naturalny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony podkład :D
    Ja używam trójeczki :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ;) Prosto, szybko i uroda idealnie podkreślona. Podoba mi się to, że używam produktów bardzo przystępnych cenowo ;)
    Obserwuję ;)
    wredna-z-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo,dziękuję ślicznie!
      Również obserwuję!

      Usuń