środa, 9 listopada 2016

TAG : WOLAŁABYŚ...?


Dzisiaj trochę inny wpis, a dokładniej TAG 'Wolałabyś..' Myślę, że niektóre pytania są super, nawet po to byście poznali mnie lepiej i ja Was! Dlatego zapraszam do odpowiadania na wszystkie lub niektóre pytania ze mną W KOMENTARZACH :)!


1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?

-Moje włosy bez ułożenia i ogarnięcia są wielkim bałaganem! :D Więc chyba wybrałabym wyjście z ułożonymi włosami i bez makijażu!

2.Wolałabyś cały czas chodzić do tyłu, czy przy każdym kroku w przód ukłuć się w palec? 

-To jest straszny wybór! :D Jeżeli te ukłucie by nie było straaasznie bolesne-do przeżycia- wybrałabym własnie te ukłucie, bo tak chodzić ciągle do tyłu w miejscach publicznych byłoby dość dziwne!

3. Czy wolałabyś zgolić głowę na łyso czy nigdy nie móc obciąć włosów?

-Moje włosy są straszne co do rośnięcia, nigdy ich nie mogę zachodować, a więc dla mnie nie obcinanie włosów, które by sobie pięknie rosły byłoby nagrodą! :D

4. Czy wolałabyś stracić wszystkie swoje maskary, eyelinery, pomadki i błyszczyki czy stracić wszystkie palety cieni?

-Stracić wszystkie palety cieni, nie używam ich na co dzień :)

5.Gdybyś miała 1000$ do wydania to wolałabyś kupić ubrania czy kosmetyki do makijażu?

O matkoo, jak mam pomiędzy tym wybrać :(  hahahah! Ja bym tą sumę podzieliła i kupiła to i to :D Ale jeżeli miałabym wybierać chyba jednak zdecydowałabym się na ubrania, jestem ciekawa co WY BYŚCIE WYBRALI ! :)

6.Czy wolałabyś nałożyć pomadkę jako eyeliner czy eyeliner jako pomadkę?

-Myślę, że ciężko by było zrobić kreski pomadką, więc wybrałabym eyeliner jako pomadkę :D

7.Czy wolałabyś zgolić brwi i nie mieć ich w ogóle czy malować je markerem?

-Jeju te pytania hahahah, kurde strasznie ciężkie. Myślę,że twarz zmienia się kompletnie (na gorsze) kiedy nie widać zaznaczonych brwi, a co dopiero kiedy ich się nie ma wcale! Więc chyba byłabym zmuszona do malowania ich markerem, może bym się w to wprawiła i nie wyglądałoby to tak źle ! :D

8. Czy wolałabyś nigdy nie móc pomalować paznokci czy nigdy nie nałożyć błyszczyku?

-Ja jestem maniaczką malowania paznokci i wszystkiego co z nimi związane, więc bym nie mogła żyć bez lakierów do paznokci! A błyszczyk zawsze można zastąpić np.matowymi szminkami,które swoją drogą uwielbiam! :d

9.Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?

-I znowu pytania strasznie trudne do odpowiedzenia na nie! Ale chyba  wybiorę źle nałożony podkład. A Wy?

10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?

Jestem wielką fanką pędzli, ale jak oko by wyglądało bez maskary!? Dlatego wybiorę 'zrezygnować z pędzli' w końcu są gąbeczki i nasze dłonie! :)

A więc to tyle. 10 wybranych pytań z różnych wersji tagu 'Wolałabyś....' Pytania jak dla mnie były bardzo trudne, więc już nie mogę się doczekać NA WASZE ODPOWIEDZI W KOMENTARZACH, by porównać co Wy byście wybrali!
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i + nie zapomnijcie ZAOBSERWOWAĆ mojego bloga ! Daje mi to wielkąąą motywację:)!
                                                                                                                                        sylwiasylwiaa

20 komentarzy:

  1. Super kochana stylizacja i fajnie cię poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również swoje pieniążki przeznaczyłabym na ubrania, hhhhhhh
    Świetnie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam,
    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to super,że się zgadzamy!
      dziękuję pięknie xx

      Usuń
  3. Podoba mi się ubiór, a na pytania odpowiedziałaś super, ja nie umiałabym zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też było mi ciężko się zdecydować hahahah:)

      Usuń
  4. Lovely outfit!!

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post!
    What you think about follow each other?
    Follow me, let me know and I follow you ^__^
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tag fajny :) Na niektóre pytania to ciężko byłoby odpowiedzieć np. czy wolałabyś zgolić brwi i nie mieć ich w ogóle czy malować je markerem. Chyba tak jak Ty wybrałabym malowanie je markerem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah tak, są ciężkie :D
      O to super,że nie jako jedyna wybrałabym to drugie!

      Usuń
  7. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny tag super zdjęcia
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie :)
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sumie kosmetyki chyba ( kupiłabym takie na które nigdy mnie nie było i raczej nie będzie stać :P ) bo wiesz z ubraniami jest tak że raz dupka urośnie, raz zmaleje :P u mnie np padłoby na błyszczyk bo ich nie znosznę :D świetny tag :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też wolałabym wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem niż z dużą ilością różu na policzkach, szczególnie że nie używam go na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń