piątek, 18 listopada 2016

THROWBACK DISNEYLAND !

Pamiętam to jak dziś,kiedy bardzo, bardzooo dawno temu(jak byłam dzieciaczkiem)siedziałam pod moim blokiem na huśtawce i przyszła do mnie koleżanka,która odwiedzała w bloku obok swoją babcie,-ale bardzo rzadko.
Przyjechała ona wtedy z wakacji i opowiadała jak to była w wielkim mieście,które nazywało się Disneyland, w którym były zjeżdżalnie do nieba,a księżniczki z bajek podchodziły do niej,rozmawiały z nią i ją przytulały. Mówiła też,że żeby wejść do tego miasteczka trzeba zapłacić duużo pieniążków i to innych niż nasze :D !

 I pamiętam jak BARDZO byłam wtedy zazdrosna, i wiedziałam,że nigdy tam nie pojadę. Zwłaszcza,że jest to za Polską - a do tamtej pory,nigdy nie byłam za granicą, a po drugie wiedziałam,że mama nigdy nie będzie miała takich pieniążków,żeby za to zapłacić.

 I powiedziałam wtedy do niej takie słowa : 'Od dziś to jest moje marzenie,żeby tam pojechać, ale i tak wiem,że nigdy mi się to nie uda'

Około 11 lat później (lipiec2015rok) stałam przed wielkim zamkiem w Disneylandzie i pomyślałam sobie,że jestem najszczęśliwszą osobą na świecie....choć miałam już 16 lat :D

    Chce Wam powiedzieć, że Disneyland to miejsce, które zrobiło na mnie największe wrażenie, ze wszystkich miejsc, w których do tej pory byłam- a trochę ich odwiedziłam. Kiedy tam wchodzisz jesteś kompletnie w innym świecie. Gdzie każdy jest uśmiechnięty, gdzie każdy cieszy się chwilą i docenia to gdzie teraz się znajduje, od małych brzdąców, które biegają poprzebierane w stroje ich ulubionych postaci z bajek, po dojrzałych dorosłych, którzy wyrwali się z prawdziwego świata. Disneyland jest zrobione na wzór miasteczka(a architektura robi wielkiee wrażenie,jak i wszystkie dopracowane elementy, od sztucznych kwiatów na drzewach po skały w strefie dzikiego zachodu!) W sklepach można znaleźć wszytko, o czym marzy każde dziecko, a obsługa jest tam niesamowita! Powie dzień dobry-szeroko się uśmiechnie, nie śpieszy się i nie obsługuje już kolejnego klienta kiedy ty nie odeszłaś jeszcze od kasy....

Każdy powinien odwiedzić te miejsce.To jest po prostu magiczne i nie da się tego dobrze opisać słowami. Trzymam kciuki za to by każdy tam pojechał! Jeżeli macie jakieś pytania,napiszcie W KOMENTARZACH a na pewno odpowiem.

A teraz spróbujcie poczuć klimat DISNEYLANDU poprzez zdjęcia! ♥






(labirynt Alicji z krainy Czarów)

                                                                                               (nie można opuścić konnej karuzeli!)
(nie mogłam opuścić filiżanek!)



(strefa piratów-kolejka,która jest w wodzie-było trochę mokro)


(mini tunel/labirynt)




                                                                                         (strefa-dziki zachód,na tej wierzy była                                                        kolejka-polecam!)

Dajcie znać,kto też odwiedził te miejsce!
          
                                                                             sylwiasylwiaa






25 komentarzy:

  1. Cudowne miejsce, przywołuje dzieciństwo, ale jest też taką odskocznią, prawie można uwierzyć, że bajki są realne :D Gratuluję spełnionego marzenia i cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę! Bardzo bym chciała tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ja też chcę odwiedzić to miejsce! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że Twoje marzenie się spełniło;) Zdjęcia piękne i chociaż dzieckiem już nie jestem sama chetnie bym się wybrała - z córką oczywiście. A jak to wyglada tam na miejscu? Kupuje się jakąś wejściówkę na cały dzień czy godzinową, czy osobne bilety na różne atrakcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,zobaczyć w oczach dziecka tą magie to by było niesamowite!:)
      Kupuję się wejściówkę na cały dzień lub kilka godzin.Atrakcje już są wszystkie w tym bilecie. Tylko Disneyland w Paryżu jest podzielony na 2strefy,jedna bardziej ekstremalna,druga 'bajkowa',ale nie tylko dla dzieci. I bilety też można kupić na tą strefę lub tą, ale też można na obie:)

      Usuń
  5. Mogłabym w końcu poczuć się jak dziecko :) jaa chciałabym tam jechać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wspaniałej przygody! Mimo że nie jestem już dzieckiem i tak chciałabym odwiedzić Disneyland! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam się wybrać do Disneylandu, niestety nie miałam (i nadal nie mam :D ) takiej możliwości.. :) Kto wie, może kiedyś jednak uda mi się tam wybrać :D
    Zdjęcia cudowne :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda! Trzeba w to wierzyć :)

      Usuń
  8. Jak byłam mała zawsze chciałam tam pojechac; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. W Disneylandzie była jako 6 latka i z ogromną chęcią ponownie bym tam pojechała. Jestem ciekawa czy po 20 latach nadal byłabym tak zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię blogowiczu! Jestem Ronnie i robię szablony na blogspota :) Czemu to robię? Bo sprawia mi to dużo przyjemności i mogę się w ten sposób doszkalać. Robię to za darmo, Twoją dobrą wolą może być oczywiście jedynie zaobserwowanie mojego bloga. Zawsze możesz mnie odwiedzić i zobaczyć moje prace, które znajdziesz w podstronie "PORTFOLIO". Nie martw się, nie będę potrzebowała ani Twojego e-maila, ani hasła. Cały szablon wysyłam w załączniku a Ty po prostu wstawiasz go do siebie. Jeśli będziesz miała ochotę i chęć zmian wizerunku swojego szablonu zapraszam :) ronniecreators.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zawsze chciałam tam pojechać. W szczególności jako dziecko, ale póki co jedyne wróżki z jakimi mogę sobie porozmawiać to te w TV, choć to byłoby dość dziwne, gdyby ktoś zauważył, że osoba w moim wieku gada do telewizora :')
    Disneyland jest PRZEPIĘKNY -> wnioskuję to ze zdjęć <-
    Co z tego, że miałaś 16 lat? W każdym z nas drzemie dziecko! ♥
    Ściskam c:
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha,dokładnie,dlatego myślę też,że niezależnie ile będzie się miało lat w trakcie odwiedzenia Disneylandu i tak będzie się zachwyconym!:)
      Dziękuję ślicznie za komentarz! :**

      Usuń