piątek, 25 listopada 2016

ULUBIEŃCY LISTOPADA

Ostatni miesiąc jesieni już minął. Teraz wchodzimy w sezon świąt, śniegu (miejmy nadzieję), choinek, pierników i wszystkiego co cudowne! :D

A jak mi minął ten miesiąc? Wyskoczyło na tym blogu 4100+ wyświetleń, gdzie w tamtym miesiącu były to 3 tysiące! Z czego jestem bardzo szczęśliwa, że jakoś powoli realizuje jakiś malutki swój cel:)

W tym miesiącu dużo kosmetyków makijażowych nie mam. Ale za to podzielę się z Wami również ciekawymi produktami,jak i filmem i piosenkami! :)

Dajcie znać również Wy, czy znacie któryś przedmiot z tych ulubieńców i co Wy uwielbialiście w tym miesiącu!:) 


1. Suchy szampon Batiste

Uwielbiam te szampony i nie wyobrażam sobie już bez nich życia! Ja używam zawsze tych, które są przeznaczone dla brunetek. Nie muszę się wtedy męczyć z wyczesywaniem białych 'resztek'


2.Krem do rąk Isana 

Krem ten możemy znaleźć w drogerii Rossmann. Jest on bardzo tani,ale myślę,że dobrze wykonuje swoje zadanie! To co w nim uwielbiam najbardziej jest zapach! Nie wiem dlaczego, ale przypomina mi dzieciństwo,lub zapach 'małych dzieci', przez ich oliwki itd. Mam nadzieje,że to ma sens bo zabrzmiało to troszkę dziwnie :D


3. Pianka do golenia, Venus

Pianka,której już używam od bardzo dawna! Jest tania, oraz jej zapach jest przecudowny! Każdemu ją polecam:)


4. Korektor So Clear - Miss Sporty

Korektor również z tańszej firmy, lecz uważam, że na zaczerwienienia jest świetny jak na swoją cenę! Jeżeli jeszcze go nie testowaliście, a macie tylko małe zaczerwienienia lub pryszczyki, polecam go Wam! Nie tworzy maski. Lecz na większe problemy z cerą już się na pewno nie nadaje.


Film

-"Piękny Umysł"
 
Tak na prawdę film jest psychologiczny. Opowiadający o tym jak osoby radzą sobie z schizofrenią. Myślę,że jest to bardzooo ciekawy film i dużo można się dowiedzieć o tej chorobie. Film jest bardzo zaskakujący, i niespodziewany. Więc na pewno nie zgadniecie jak akcja się rozwinie! :D 


PIOSENKI 

-Little Mix

Mogę tu zaliczyć cały nowiusieńki album Little Mix. Dziewczyny wyszły z bardzo dojrzałym i innym albumem niż zwykle! Kto lubi pop + kilka w 'klubowym' stylu kawałki bardzo mu go polecam!
A moje ulubione z niego piosenki,na które myślę, że fajny by było abyście zwrócili uwagę, to:

                                                                            - Touch
                                                                            - Nobody Like You
                                                                            - You Gotta Not
                                                                            - F.U


- Rihanna - Love On The Brain


    Odezwijcie się w komentarzu i pamiętajcie o ZAOBSERWOWANIU bloga! :)

                                                                                                                                            sylwiasylwiaa

26 komentarzy:

  1. Za tym kremem muszę się rozejrzeć w Rossmanie. Tego szamponu suchego nie znam, ale lubię inny też z Rossmana marki Isana. Rihannę lubię posłuchać czasami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo nigdy jeszcze nie próbowałam suchego szamponu z Isany,jestem jednak wierną fanką tego:D
      Dziękuję za komentarz! xx

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy szamponu Batiste, chociaż sporo o nim słyszałam. Ja ostatnio testowałam szampon L'biotica więc jeśli masz ochotę zaparszam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nigdy go nie miała,jasne,że wpadnę! :)

      Usuń
  3. Tych kosmetyków nie miałam nigdy. Może skuszę się na ten krem :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rihanna, kocham jej twórczość. Co do kosmetyków to używałam z tego tylko kremu do rąk, ale niestety potrzebuję czegoś mocniej nawilżającego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!! :)
    Hope you'll click on links which are at the end of this post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny umysł to przecudny film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnni ulubieńcy i bardzo dobry gust :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szmpon Batiste też sobie bardzo chwalę, świetnie oczyszcza włosy bez pozostawiania białego nalotu. Wersja dla brunetek jest moją ulubioną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takie samo mam o nim zdanie! :D
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  9. Tą piankę do golenia bardzo lubię :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piankę do golenia i suchy szampon bardzo lubię:) Świetny blog i posty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem do rąk mam, ale w wersji aloesowej - jest swietny :)
    Korektor MS od zawsze w mojej kosmetyczce ♥

    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jeszcze nie używałam aloesowego!
      dziękuję za komentarz! xx

      Usuń