czwartek, 1 grudnia 2016

NOWA SERIA : ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ

Hej wszystkim! Jest już 1 grudnia! Jeżeli wiecie lub nie, ja uwielbiam święta Bożego Narodzenia!  Uwielbiam cały nastrój, który panuje dookoła nas, czy to w sklepach, w domu czy na ulicach. Uwielbiam to, że w tym okresie ludzie zmieniają swoje nastawienie/zachowanie, starają się pomagać innym w tym właśnie okresie, i czuć od nich inną siłę,to czasem smutne,że robią to tylko w okresie Świąt,ale przymrużmy na to oko. Kocham przeróżne świąteczne dekoracje ! Klimat śniegu, i to,że możemy podarować coś od serca ludziom,których kochamy przy tym życząc im wszystkiego najlepszego!


Dlatego aby szerzyć moją miłość do tego magicznego okresu w roku(NAJPIĘKNIEJSZEGO OKRESU) chciałabym wprowadzić nową serię, na GRUDZIEŃ. Seria będzie się nazywać : 

                                                        'ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ'.



Chcę z Wami przygotować się do tego okresu i wprowadzić w Wasze życia,jak i moje, ten ''NASTRÓJ'' który powinien nam towarzyszyć w te dni. Chcę pokazać,że te święta da się lubić! ponieważ dużo osób mówi, że za nimi nie przepada. Musimy się cieszyć tą energią dookoła nas, pięknymi światełkami,lampkami,tanecznymi piosenkami jak i przepysznymi piernikami z ciepłą herbatą! :)


Wpisy będą tematyczne do tego okresu roku. Dużo inspiracji, porad i propozycji. Wpisy będą po 2,czasem 3 razy w tygodniu! Mam już wszystko rozpisane i rozplanowane, a więc możecie się spodziewać na prawdę fajnych rzeczy!

Pierwszy świąteczny wpis będzie już w niedzielę - 4 grudnia z pomysłami na prezenty, z związku zbliżających się Mikołajek jak i póóźniej Świąt Bożego Narodzenia!

Mam nadzieję, że spodobał się Wam ten pomysł i jesteście podekscytowani tak samo jak ja!
To do usłyszenia w niedzielę! + pamiętajcie ZAOBSERWOWAĆ mojego bloga, by być na bieżąco z wpisami.
                                                                                                                                         sylwiasylwiaa

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty <3 Święta juz tuż tuż. Kocham ten przedświąteczny okres :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć święta! Chętnie poczytam posty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez uwielbiam święta i mimo, że zawsze dużo pracy mnie kosztuje aby wszystko jak należy przygotować to czekam na nie cały rok. Lubię też czytać posty na ten temat, więc chętnie będę do Ciebie zaglądać, a i sama też mam w planie posty związane ze świętami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to super! Ja również będę do Ciebie zaglądać! :))

      Usuń
  4. Ogólnie lubię święta ale nie lubię tego okresu przed, jak ludzie trochę wariują z taką lekką przesadą ale sam klimat świąt jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham święta i wszystko co z nimi związane:) Super post:)

    OdpowiedzUsuń