sobota, 3 grudnia 2016

Świąteczny Nastrój : Pomysły na prezent



W związku z zbliżającymi się Mikołajkami jak i późniejszymi Świętami Bożego Narodzenia chciałabym zaproponować kilka pomysłów na prezenty. Wiem, że czasem kupno prezentu komuś jest ciężkie, dlatego mam nadzieję,że może pomogę komuś z tym wyborem! :)

1. Świeczki

Świeczki nie muszą być tylko dla ich miłośników! Osoby które nigdy ich nie kupowali też mogą się w nich zakochać! Świeczki,woski,kominki, myślę, że to łatwy i świetny pomysł na prezent. Mogę polecić świeczki z takich firm jak Yankee Candle lub świeczki z Bath&Body Works, które są jednak z trochę droższych 'sfer'. Ja aktualnie znalazłam ŚWIETNĄ świeczkę,dokładniej, podróbę świeczki z Yankee Candle, w sklepie Bi1 po ok. 7 zł! Zapach jest niesamowity,a po 3 minutach czujemy go wszędzie! Mamy z nich zaproponowane tylko 2 zapachy świąteczne, więc dużo do wyboru nie mamy, lecz oba zapachy są cudowne!  


2. Prezenty personalizowane  

Takie prezenty uwielbiam! Czuję wtedy,że osoba pomyślała o mnie i chodź trochę postarała się o ten prezent. Prezenty personalizowane polegają na tym,że możemy 'w nich' umieścić specjalny napis lub zdjęcie. Możemy znaleźć ich mnóstwo, zaczynając od kubków,kalendarzy,koszulek,poduszek,notatników,długopisów po przepiśniki,czy personalizowane kieliszki. Taki prezent kupiłam w tamtym roku pod choinkę mojej koleżance, która lubi gotować. Wybrałam szablon przepiśnika i umieściłam swój napis. Myślę, że się ucieszyła :D

Takie prezenty możecie znaleźć w sklepie internetowym : CRAZYSHOP



3. Płyty

To czas w roku,którym możemy pomóc dla naszej bliskiej osoby uzupełnić jej zbiory ulubionych płyt wykonawców. Wiemy,że w dzisiejszych czasach mało osób kupuje już płyty,gdyż możemy wszystko wysłuchać z komputera czy komórki, lecz uważam,że posiadanie płyt jest niesamowite!Zwłaszcza jak za kilkanaście lat je znajdziemy i pomyślimy sobie 'Boże,miałam kiedyś na jego punkcie obsesje,to był mój idol!' I puścimy sobie te piosenki,które mogą przywołać wiele wspomnień! 


4.Dekoracje

Oczywiście, nie każdy lubi dekoracje i jestem tego świadoma. Lecz chce o nich wspomnieć,zwłaszcza,że sama uwielbiam dostawać jakieś w ten okres, świąteczne prezenty, a później wspominać od kogo co dostałam! Teraz w sklepach możemy znaleźć ich mnóstwo! Od takich, które kosztują miliony po te tańsze :D Ja osobiście polecam sklepy takie jak PEPCO czy KIK !


5. Herbaty/słodycze

Mówię tutaj o wszystkich świąteczny smakołykach. Lecz chciałabym się skupić na świątecznych herbatach. Taki prezent dostałam w tamtym roku po choinkę i był to strzał w dziesiątkę! Herbata z firmy KUKARTKA,która smakuje dokładnie jak święta i tak samo pachnie, oraz z tyłu możemy znaleźć również życzenia!


6.Kosmetyki/zestawy/paletki 

Kategoria tylko dla miłośniczek kosmetyków. W sklepach możemy znaleźć mnóstwo już zrobionych zestawów,co myślę,że jest to na prawdę super pomysł na prezent. Gdyż w takim zestawie możemy już mieć z np.razem 4 kosmetyki. Ja osobiście w tamtym roku kupowałam dużo paletek dla moich koleżanek. Możemy znaleźć paletki,które mają kilka cieni jak i kilka bronzerów razem! Czasem nawet 3w1 czy 4w1. Osobiście polecam sklepy internetowe takie jak MINTISHOP czy Kosmetyki Z Ameryki ! Przesyłka przychodzi bardzo szybko, a ceny są na prawdę przystępne.


I to to tyle na dzisiaj! Mam nadzieję,że pierwszy wpis z serii ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ się Wam podobał! Nie zapomnijcie ZAOBSERWOWAĆ bloga by być z wpisami na bieżąco!

+ Dajcie znać w komentarzach jakie się Wasze pomysły na prezent, lub co Wy lubicie dostawać na gwiazdkę czy Mikołajki!: )



                                                                                                                              sylwiasylwiaa

28 komentarzy:

  1. Szukam właśnie pomysłów na prezenty dla córki, może jakieś twoje wykorzystam. Sklep Kosmetyki z Ameryki też lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły na prezenty - ucieszyłabym się z wszystkich. Takie personalizowane prezenty to genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Tak, personalizowane są cudowne!:)

      Usuń
  3. Z płyt zawsze chętnie bym się ucieszyła jak i kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze fajnie opisane i duża podpowiedź :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, już trzeba się zastanawiać nad prezentami. Nigdy to zadanie nie należy do najłatwiejszych :/Ja zazwyczaj kupuję jakieś świąteczne zestawy kosmetyków ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zestawy to świetne rozwiązanie:)

      Usuń
  6. Świetne pomysły! :) Ja bardzo lubię dostawać biżuterię i kosmetyki, chociaż ostatnio mam też "fazę" na misie :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! oo, właśnie zapomniałam o biżuterii :D

      Usuń
  7. Kosmetyki to idealny prezent dla każdej urodomaniaczki :D Ja uwielbiam prezenty spersonalizowane. Niekoniecznie muszą to być takie zamawiane specjalnie na jakimś portalu, bo wiem, że takie potrafią być kosztowne. Wystarczy własnoręcznie zrobiona kartka, bądź zwykła dedykacja. Jakiś akcent od siebie i od serca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się w 100% ! :)
      Pozdrawiam cieplutko xx

      Usuń
  8. Kosmetyki zawsze są najbezpieczniejszym wyborem np zestaw do kąpieli. U mnie nie ma tradycji na kupowanie prezentów na święta, chyba że dzieci jakieś przyjeżdżają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,kosmetyki a zwłaszcza w zestawach to super sprawa!

      Usuń
  9. Bardzo przydatne pomysly. Ja cale szczescie juz kupilam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły, ja się cieszę z wszystkiego co dostanę, może poza tymi bibelotami co się ino kurzyć będą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czasem i takie bibeloty są warte kupna hahah :)

      Usuń
  11. Post super i bardzo pomocny. Słodycze to chyba najlepszy pomysł na prezent. Równie dobre są też kosmetyki, ozdoby oraz skarpetki. Ja raczej ucieszyłabym się ze wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zapomniałam o skarpetkach! Też jest to super pomysł!:)

      Usuń
  12. Świeczki, kosmetyki i herbaty! Prezenty idealne:) Zapraszam do mnie:) http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie zawsze królują kosmetyki :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbatki, słodycze i spersonalizowane prezenty to to co robię najczęściej i uwielbiam dostawać! :D We wszystkich upominkach jakie daję uwielbiam umieszczać coś prywatnego i specjalnego, żeby dana osoba wiedziała, że jest dla mnie wyjątkowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie prezenty są najlepsze i najbardziej zapamiętywane! Super jest to,że można podarować także jakąś 'cząstkę' siebie w dawany prezent! :)

      Usuń