piątek, 9 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ: ŚWIĄTECZNE DEKORACJE!

To już okres, kiedy pomału możemy zacząć dekorować swoje mieszkanie! Ja mam na tym punkcie bzika, a więc zaczęłam już to robić o wiele wcześniej, ale mniejsza o to :D
Chciałabym się z Wami podzielić/zainspirować Was moimi pomysłami na ŚWIĄTECZNĄ dekorację pokoju/domu. Tak na prawdę, za małe pieniądze! 

Dajcie znać w komentarzu czy Wy również dekorujecie swoje pokoje? Czy to jednak nie dla Was?

+ Nie zapomnijcie ZAOBSERWOWAĆ mojego bloga by nie przegapić żadnego wpisu z serii 
"ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ'- Wpisy 2razy w tygodniu! 




















Sklepy : 

- Girlanda 'Merry Christmas' - sklep online : SuperParty.com.pl ok.10zł
- Bombki na choince - PEPCO ok.10zł
- Choinka 'świeczka' Home&You ok.30/40zł
-Świeczka przy choince - Bi1 ok.8zł
- Lampion - Bi1
- Poduszka we wzorki - Biedronka
- Poduszka jeleń - DIY
- Lampki na ramie łóżka - sklep po 5zł
- Czerwone 'bombki' na ramie łóżka - Biedronka


Zapraszam również do poprzednich wpisów z tej serii!
TOP 6 FILMÓW ŚWIĄTECZNYCH
POMYSŁY NA PREZENTY!
                                                                                                    sylwiasylwiaa

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne dekoracje:) Widzę, że u Ciebie już świąteczny nastrój. Ja ciągle jestem na etapie sprzątania, ale wkrótce też zacznę dekorować i pokażę co nieco na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to już nie mogę się doczekać :)
      pozdrawiam! xx

      Usuń
  2. Jak pięknie *-* Ileż bym dała, żeby mój pokój tak wyglądał <3 Bardzo klimatycznie ;) I od razu czuć moc Świąt ;)
    Ps napisałaś, że mnie zaobserwowałaś, ale blogger chyba coś wariuje, bo Cię nie widzę ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :)
      Obserwuję już od dawna:(

      Usuń
  3. Jak to wszystko cudownie wygląda :O
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję pięknie! xx
      Tak jasne! :)

      Usuń
  4. Ależ u Ciebie pięknie! Ja niestety nie przystrajam tak pokoju, bo nie mam nigdzie miejsca - jestem chomikiem :D
    Strasznie podoba mi się napis na oknie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah dziękuję!
      oj tak, girlanda jest cudowna :)

      Usuń
  5. Śliczne ozdoby :) Ja w swoim pokoju mam jedynie lampki
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne dekorację, stworzyłaś genialny nastrój ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne dekorację. Lubię ozdoby, które są brokatowe i błyszczące. Fajnie odbija się od nich światło świeczek przy kolacji.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Tak to prawda! Pięknie wyglądają wieczorem:)
      Dziękuję z akomentarz xx

      Usuń
  8. Wszystko jest takie przepiękne po prostu Super :) obserwuję :)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :) U mnie też już dekoracje świąteczne. :)

    OdpowiedzUsuń