środa, 14 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ: ŚWIĄTECZNY MAKIJAŻ nr1

Hejhej! Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem niż zazwyczaj! Przygotowałam dla Was makijaż,który uważam,że świetnie nadaje się na świąteczne dni. Jest on jednym z moich kilku propozycji,a więc możecie się także spodziewać innych, dlatego nie zapomnijcie ZAOBSERWOWAĆ mojego bloga aby być z wpisami na bieżąco!:)
Tak jak wspomniałam,będzie on troszkę w innym stylu,gdyż postawiłam na same zdjęcia,więc możecie zobaczyć co po kolei robię i jak aplikuje kosmetyki!

+ Nie zapomnijcie dodać komentarz,w którym napiszecie mi, czy znacie których z tych kosmetyków, a może jakiś mi polecacie! :)
TO DO DZIEŁA! :)

































Zdjęcia robiła : https://www.instagram.com/kasia_nikitiuk/  <-- sprawdźcie ją! :)
                                                                                                                     sylwiasylwiaa

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. Jak się nazywa ta paletka z Makeup Revolution?
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To jest dokładnie : REDEMPTION PALETTE ICONIC 2

      Usuń
  2. Świetne ujęcia! :) Mam takie same pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż:) To też moje ulubione kolory na takie okazje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie usta *-* Świetny wybór ;) Zastanawiałam się czy też nie wypełnić makijażowego wyzwania blogmasowego, ale muszę to jeszcze rozważyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!!oj tak chętnie to zobaczę u Ciebie! :))

      Usuń
  5. Lampkami zawsze przystrajam dom <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń