piątek, 23 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ : ŚWIĄTECZNY TAG

Już jutro wigilia,a ja aby zakończyć moją całą świąteczną serię, chciałabym zrobić dzisiaj coś (jak dla mnie) przyjemnego. Chodzi mi o ŚWIĄTECZNY TAG. Kilka pytań,przez które możecie się dowiedzieć jak ja z moją rodziną obchodzę święta i co w nich najbardziej lubię!

Mam nadzieję,że w KOMENTARZACH również podzielicie się swoimi odpowiedziami na wybrane pytania! :)

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?

A więc kupowanie i planowanie prezentów zaczynam już pod koniec listopada; jeżeli chodzi o sprzątanie jest to zazwyczaj środek grudnia; a przygotowywanie potraw zazwyczj robimy już kilka dni prze wigilią! :)
2.Posiadasz kalendarz adwentowy?

Tak! Uwielbiam całą ideę kalendarzy adwentowych! Co roku staram się kupić przynajmniej prosty kalendarz z czekoladkami :)


3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Uważam,że świąteczne są bardzo ważne w tym czasie w roku; wprowadzają nas  w tą magiczną atmosferę! Dlatego zrobiłam kilka dni temu post o moich ukochanych świątecznych filmach! - ZAPRASZAM : TOP 6 FILMÓW ŚWIĄTECZNYCH 


4.Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?

Hmm szczerze na chwilę obecną nic mi nie przychodzi do głowy. Mogę tylko wspomnieć o jednych świętach,które były z 11 lat temu. Były to święta,w których rodzice załatwili dla dzieci w rodzinie spotkanie z mikołajem,który przyszedł w Wigilię.Była to magiczna chwila,lecz to ja jestem najstarszą z tych dzieci i wiedziałam,że jest to nasz sąsiad :D



5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?  

W każde święta wyjeżdżam na wieś do domu moich dziadków. A więc rano w Wigilię w naszym mieszkaniu szykujemy potrawy, czy różne sałatki - zapachy są już od 7 rano! Późnym wieczorem pakujemy się do auta i wyruszamy w około godzinną podróż do dziadków. Uwielbiam to kiedy jedziemy, jest wszędzie ciemno, podziwiamy piękne przystrojone domy a w radiu lecą kolędy ♥ Kiedy przyjeżdżamy zazwyczaj jest już wszystko przygotowane, a dzieci,wujkowie i ciocie już na nas czekają,gdyż to zawsze my jesteśmy ostatni :D Jemy kolację wigilijną, o północy wybieramy się na pasterkę, a po niej idziemy spać. W pierwszy dzień świąt przyjeżdżają inne rodziny do domu więc jest pełno ludzi i pełno jedzenia. Lubimy również w ten dzień rodziną wybrać się na świąteczny spacer. Drugi dzień co roku jest inny, czasem wracamy już do naszego mieszkania, a jedziemy do kolejnych rodzin. Tak to wygląda! :)
+ Jestem ciekawa jak to wygląda u Was!! :)

6.Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Najbardziej lubię tą 'otoczkę',atmosferę. Że każdy jest w jednym miejscu, że czas się zatrzymuje i każdy się skupia właśnie na tej chwili. Problemy i kłótnie idą w zapomnienie i każdy stara się aby wszystko wyszło jak najlepiej! :)  

7.Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

Myślę,że nie mamy jakiś szczególnych tradycji. Oczywiście zostawiamy puste miejsce dla jakiegoś wędrowcy, dzielimy się opłatkiem, idziemy na pasterkę, chyba to tyle. 


8.Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?

Oj mam ich mnóstwo! Lecz wymienię Wam te najlepsze! Oczywiście nie wymieniałam już klasyków,które każdy zna! :D
 Dajcie znać czy je znacie :)






9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Jak co roku mam sztuczną choinę, niestety moich domowników nie mogę przekonać na żywą:( Lecz jeszcze  kiedyś mi się to uda! Mamy kolorystykę złotą, a więc wszystko co błyszczące,brokatowe i złote jest mile widziane :)


               10.Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?

Mandarynki i pomarańcze!



                     11. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej?

Uwielbiam ciepłe, żółte lampki. Nie przepadam za kolorowymi:(


                           
                                 12.Odliczasz dni do świąt?

Hahaha, tak na prawdę odliczam cały rok do świąt :D Zawsze mam swoją aplikację,która mi pokazuje ile jeszcze dni zostało. A więc tak,jak najbardziej zawsze odliczam. Po prostu uwielbiam ten czas w roku! ♥


                      13.Ulubiony zimowy lakier do paznokci?



Na pewno jest to czerwień i wszystko co jest ciemne i 'zimne'. Czerń,szarość,srebro,granat!

                         14. Ulubiony zimowy napój?
Są to przede wszystkim wszystkie świąteczne herbaty z cynamonem,pomarańczą, imbirem! 




15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
Oj mój pokój jak mogliście już zobaczyć w poprzednim wpisie : MOJE ŚWIĄTECZNE DEKORACJE  jest bardzo świąteczny. Uwielbiam wszystkie dekoracje jak i DIY jak i kupione w sklepie. Stawiam przede wszystkim na złoto i czerwień, gdyż te kolory najbardziej kojarzą mi się ze świętami!




I to już tyle! Mam nadzieję,że wpis Wam się podobał i że odpowiecie na niektóre pytania w komentarzach! Jestem bardzo ciekawa jak to wszystko wygląda u Was w domu!
+ Nie zapomnijcie ZAOBSERWOWAĆ
                                                                                                            sylwiasylwiaa

21 komentarzy:

  1. Świetny tag :) te zdjęcia takie świąteczne aż miło się czyta <3
    Wesołych świąt :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję pięknie!
      Wesołych Świąt!

      Usuń
  2. Ciekawy tag. Chyba sama zrobię go na swoim blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag. Chyba sama zrobię go na swoim blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ten sam zapach świąteczny Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie bez kalendarza ani rusz! :D

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świąteczna magia u Ciebie w całej okazałości :)
    Wesołych i spokojnych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam mandarynki :D
    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. kooochaaam mandarynki! obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku nie miałam kalendarza adwentowego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post i blog :D!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń