wtorek, 6 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ : TOP 6 FILMÓW ŚWIĄTECZNYCH



    Każdy wie,że aby utworzyć świąteczny nastrój potrzebne są ŚWIĄTECZNE FILMY! Dzisiaj podzielę się z Wami TOP 6 filmami, które pomagają mi utworzyć piękny świąteczny nastrój wieczorami przy herbacie !:)

1. "ELF"

 Film bez którego NIE WYOBRAŻAM sobie świąt! Uważam,że każdy kto go jeszcze nie widział musi go obejrzeć! Film z wątkiem 'bajkowym', miłosnym i na końcu z morałem! Obsada genialna; uwielbiam Will'a Ferrell'a za to jak zagrał Elfa!


2. "LISTY DO M 1i2"

Polska komedia świąteczna. Ja nie przepadam zazwyczaj za polskimi filmami,lecz to mnie urzekło! Obsada jak dla mnie jest świetna. Polecam ten film w dni,w których chcemy się wyluzować po ciężkim dniu  w szkole/pracy :)


3."GRINCH ŚWIĄT NIE BĘDZIE"

Tak na prawdę nie mam pojęcia jak mam opisać ten film :D Jest to bajka, ale myślę, że może urzec ona nie tylko dzieci! Ma ona typowo świąteczny klimat :) Jest ona dodatkowo już starsza,co dodaje jej uroku!






4."ARTUR RATUJE GWIAZDKĘ"

Typowo animowana bajka. Lecz tak jak mówiłam,myślę, że w święta jest nam to wybaczone i możemy się poczuć jak małe dzieci oglądając takie filmy!


5. "Opowieść Wigilijna"

Chyba znany nam tytuł,przede wszystkim ze szkoły. Jako lektura nie przemawiała do mnie ta opowieść, lecz kiedy zobaczyłam film zakochałam się! Jest to piękny film z wielkim i myślę,że ważnym morałem dla każdego! Możemy znaleźć sporo ekranizacji tego filmu. Kreskówkowe jak i te 'prawdziwe' !


6."LOVE ACTUALLY"

Typowa komedia romantyczna, kręcona się dookoła tematyki świątecznej. Mamy pokazanych kilka par z kilkoma wątkami. Nie przydzielam tego filmu to kategorii 'typowo świątecznej' lecz warto tutaj o nim wspomnieć. Film do obejrzenia podczas nudy :D


       Na ten moment to tyle. Dajcie znać w KOMENTARZACH czy znacie,któryś z tych filmów lub czy o jakimś zapomniałam wspomnieć! :)
+ Nie zapomnijcie ZAOBSERWOWAĆ tego bloga, by nie przegapić kolejnych wpisów z serii: Świąteczny Nastrój !




                                                                                                                            sylwiasylwiaa

26 komentarzy:

  1. Ja lubię też 'The Holiday' ze wspaniałą Cameron Diaz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tego dodałabym typowo świąteczny znany przez wszystkich film "Kevin sam w domu" <3 a i uwielbiam " Listy do M", a dzięki tobie zamierzam obejrzeć 'LOVE ACTUALLY"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak o Kevinie już nie wspominałam bo to klasyk klasyków :D O to super! Cieszę się :))

      Usuń
  3. Właśnie szukałam ostatnio świątecznych filmów! Genialnie! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, na pewno zostanę na dłużej! Obserwuję! :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycji 6nie znam i chętnie oglądne a resztę znam i lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Listy do M i Love Actually, jak na romantyczkę przystało, uwielbiam. Zawsze też lubiłam Opowieść wigilijną - zarówno książkę jak i wszelkie ekranizacje. Nie widziałam jedynie Artur Ratuje Święta. Muszę to chyba nadrobić tego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wyżej wymienionych znam Listy do M i oczywiście Opowieść wigilijną. Reszcie muszę się przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Listy do M mogę oglądać bez umiaru! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne świąteczne filmy bez Kevina :) bardzo się cieszę, bo szczerze to mi się przejadło.
    Listy do M lubię, tak jak i Artur ratuje gwiazdkę. Ja bardzo lubię takie bajki.
    Pozdrawiam!
    Fan of books KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego zestawienia najbardziej lubię ,,Love actually";)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ślicznie!
    Sweterek z New Yorkera xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :))
    To właśnie miłość i Listy do M. uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. "Listy do M." będę musiała sobie w tym roku odświeżyć. Ten film to kwintesencja świątecznego nastroju. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń