niedziela, 18 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ: ŚWIĄTECZNA RUTYNA

Hejhejhej! Dzisiaj przychodzę do Was z moją 'świąteczną rutyną'. Z wieczorami,kiedy chcę trochę odpocząć,zapomnieć o wszystkim i poczuć ten świąteczny klimat,który teraz panuje!: ) Mam na to swój przepis i zamierzam się z Wami nim podzielić! W takie dni zazwyczaj się nie maluję i ubieram się w najwygodniejsze ubrania! - w święta są to oczywiście świąteczne sweterki! :)

Dajcie znać w komentarzach jak Wy spędzacie takie leniwe, świąteczne wieczory! I czy takie lubicie :)
+ Nie zapomnijcie ZAOBSERWOWAĆ mojego bloga,by być na bieżąco z wpisami z serii 'Świąteczny Nastrój'


1. Lampki,świeczki
Zawsze zaczynam od zrobienia właśnie sobie takiego nastroju w moim pokoju.Zapalam wszystkie lampki,które tworzą piękną atmosferę oraz zapalam świeczki,by wprowadzić piękny zapach,a zwłaszcza przez świeczki świąteczne o zapachu pierników,pomarańczy czy cynamonu!
Czy są tu jacyś fani takich świeczek! :)







2.Ciepłe napoje, słodycze
Nie można zapomnieć przy takim wieczorze o dobrej herbacie,gorącej czekoladzie lub kakale! Ja stawiam szczególnie teraz na świąteczne herbaty. Czyli herbaty cynamonowe, z pomarańczą, z imbirem;najlepiej się je piję w takim okresie! Nie zapomnijmy też o pierniczkach,czekoladzie i wszystkich innych dobroci,które są teraz w sklepach! Oraz pamiętajcie o kalendarzach adwentowych! :D




 3. Koc,film
Kiedy ten nastrój jest już gotowy, czas na zawinięcie się w koc, wygodne ułożenie w łóżku i obejrzenie dobrego filmu! Na prawdę uwielbiam czas,kiedy mogę spędzić taki wieczór kompletnie nie przejmując się niczym! W grudniu uwielbiam świąteczne filmy, -możecie sprawdzić jakie polecam w moim przednik wpisie! :)





I tak właśnie( troszkę leniwie )spędzam taki wieczór. Mam nadzieje,że podobał Wam się ten wpis i sami dostrzegacie w nim siebie w świąteczne wieczory! :D Jak już wspominałam dajcie znać w komentarzach jak Wy je spędzacie i nie zapomnicie ZAOBSERWOWAĆ tego bloga, będę wdzięczna!
                                                                                                                        sylwiasylwiaa

12 komentarzy:

  1. Ja dziś też leniuchuje :) choinka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że już gotowa do świąt jesteś. Fajnie masz bo ja mam jeszcze dużo do zrobienia. Fajne ozdoby i śliczka choineczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak już wszystko gotowe! :D Dziękuję!

      Usuń
  3. Taka świąteczna atmosfera sprawia mi dużo relaksu, światełka, choinka i ciepłe świąteczne napoje to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż czuć świąteczną atmosferę :D U mnie na razie wielkie sprzątanie, więc do ozdabiania czy oglądania filmów jeszcze daleko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki za szybkie leniuchowanie! :D

      Usuń
  5. Fajny masz nastrój w pokoju ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń