środa, 11 stycznia 2017

PODSUMOWANIE ROKU2016

Długo się zastanawiałam czy robić coś takiego jak PODSUMOWANIE ROKU. Lecz doszłam do wniosku, że jest to świetna sprawa, zwłaszcza kiedy przeczytam to za kilka lat i wspomnę sobie te chwile!
Uważam również, że jest to fajny wpis do przeczytania również dla Was, po którym możecie dostać trochę inspiracji i motywacji do spełniania własnych marzeń i celów w tym nowym 2017 roku! :)


1. ODWIEDZIŁAM BELGIĘ! - ANTWERPIĘ I HOLANDIĘ !

W czerwcu 2016roku pojechałam z rodzicami na 'wczesne wakacje' Mieszkaliśmy i zwiedziliśmy Antwerpię oraz pojechaliśmy do Holandii! - To również tam po raz pierwszy w życiu zrobiłam dość konkretne zakupy w PRIMARKU (w od teraz moim ulubionym sklepie!:) )

A samo miasto Antwerpię uważam za bardzo ładnym miastem, zwłaszcza z architektoniki!

HAUL z zakupami z Primarka możecie znaleźć u mnie na YT!








2.SPEŁNIŁAM MARZENIE I POJECHAŁAM NA KONCERT LITTLE MIX!

W tym samym czasie spełniłam swoje największe marzenie - dokładniej pojechanie na koncert idola! I mi się to udało! Chodź szanse były bardzo i to bardzo marne, nie poddałam się i dopięłam swego! Nigdy nie zapomnę tego wieczoru, a koncert Little Mix mogę ocenić na  9/10!

video


video


A całą recenzję koncertu możecie obejrzeć na moim YT ! :)


3. Połowinki!

Na początku października obchodziliśmy z klasą połowinki! A więc co to oznacza...? Że jeszcze trochę a dopadnie nas matura :D



4. ZAŁOŻYŁAM TEGO BLOGA

No i oczywiście to w tym roku założyłam tego bloga! A dokładniej podjęłam się tego kroku 30.08.2016 ! Na razie nie wiem w jakim kierunku będzie to zmierzało, zastanawiam się nadal nad YouTube, lecz wiem jedno, że mam czas. Zobaczymy co czas przyniesie! :)

ROK 2016 był dla mnie dobry i łagodny. Żadne tragedie,smutki ani choroby mi się nie przydażyły, a więc myślę,że mogę go ocenić na 6/10!

Już się nie mogę doczekać co przyniesie mi rok 2017!! :)


Dajcie znać w komentarzach jak WY oceniacie rok 2016! Oraz co z niego najbardziej zapamiętaliście!

                                                                                        sylwiasylwiaa

25 komentarzy:

  1. Ślicznie ci w tej sukience a dokładniej kolorki bo całej nie widzę, mam nadzieję że ten rok będzie dla ciebie cudowny a ocena końcowa będzie 10/10 buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia zachęcam do utworzenia youtuba na pewno będę oglądać :)ja też w tym roku założyłam blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie :)

    obserwuję, będzie mi miło jeżeli Ty mnie również,
    kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę podróży! Zdjęcia są cudowne, w tym roku tez chce się gdzieś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Takie podróże zostają w nas na długo. Dla mnie to był też niezły rok bo zaczęłam blogować i też trochę podróżowałam, ale po Polsce. Jestem jednak zadowolona bo zobaczyłam znowu moje kochane góry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super,ja w tym roku dość mało podróżowałam do Polsce :(

      Usuń
  6. PIĘKNE ZDJĘCIA, SUPER PRZEŻYCIE, ŚWIETNY BLOG! :)
    obserwujemy? zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie, powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :D
    Na pewno jest co wspominać:)
    A żeby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego :D


    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój 2016 zaliczył wzloty i upadki :) Filmiki na YT mogą być fajnym dodatkiem dla urozmaicenia bloga :) pozdrawiam ! :)

    Madziastylee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję pięknie za komentarz! xx

      Usuń
  10. Fajne podsumowanie. Zdjęcia z wakacji świetne.:)
    Obserwuje. Pozdrawiam.
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się ostatnio nad tym podkładem, ale kolory są okropne! Wszystkie jakieś takie pomarańczowe...

    OdpowiedzUsuń