piątek, 6 stycznia 2017

ULUBIEŃCY GRUDNIA

Musicie mi wybaczyć te spóźnienie z ulubieńcami, lecz cały ten okres świąteczny, później 'sprzątanie' po nim i powrót do rutyny troszkę mi zajął. Rozbiło mnie to, jak i rozleniwiło. Niestety zawsze mam tak po dłuższych przerwach:(

LECZ już jestem!

I jestem zwarta i gotowa do kolejnego roku. Mam pozytywne nastawienie szczególnie do planów,marzeń i postanowień, które mam na ten nowy 2017 rok!

A zaczynając nowy rok na moim blogu, przychodzę do Was z ULUBIEŃCAMI GRUDNIA - mam kilka perełek!


1. Szampon GARNIER Ultimate Blends strength restorer shampoo 

Szampon, który dostałam z zagranicy, a więc dokładnie nie wiem czy można go spotkać na polskich półkach- jedynie wiem,że w Rossmanie go nie ma, 
Zawsze mówiłam, że żaden szampon,którego kiedykolwiek używałam mnie nie zadziwił i byłam zdania,że każdy szampon jest podobny, a nawet taki sam!
Ale! Zmieniłam swoje zdanie .. Ten szampon sprawił,że moje włosy po umyciu były w podobnym stanie kiedy wychodzimy od fryzjera! Miękkie i  lśniące. To co zawsze oczekiwałam od szamponów a nigdy tego nie dostawałam. A więc bardzo Wam go polecam!



2.Garnier Ultra Dolce Meraviglioso Balsamo Districante Istantaneo 

Kolejny produkt, podobnie jak wyżej,kupiony za granicą, a więc nie wiem jak jest z znalezieniem go w Polsce. Jest do odżywka, którą stosuje wraz z podanym wyżej szamponem. Włosy lepiej się rozczesują i dają świetny efekt zdrowych włosów!



3. Rolden Rose matte crayon nr09

Matowa kredka,którą nosiłam praktycznie cały miesiąc! Uwielbiam czerwień w okresie świątecznym,gdyż kojarzy mi się właśnie z tymi świętami i z tym czasem w roku! Długo szukałam tego 'odpowiedniego' dla mnie odcieniu czerwieni, gdyż nie chciałam by była ona wpadająca w róż,lub zbytnio 'wyzywająca' i myślę,że udało mi się znaleźć odpowiednią! :)



4. Miss Sporty gel shine 

Tak naprawdę kupno tego lakieru było bardzo spontaniczne. W biegu skoczyłam do sklepu i wzięłam pierwszy lepszy ładny dla mnie odcień czerwieni. Z taniej firmy więc nie oczekiwałam nic wielkiego. Lecz zaskoczyła mnie ona bardzo pozytywnie! Zwłaszcza w kwestii 'pokrycia' Wystarczy jedna warstwa a kolor jest na prawdę świetny! Przy drugiej jest po prostu bardziej intensywniejszy! Również ten kolor gościł u mnie na paznokciach przez prawie cały miesiąc! :D



I to tyle na dziś! Zapraszam do OBSERWOWANIA mojego bloga, - dajcie trochę motywacji na nowy rok! :D
+ Dajcie znać w komentarzach jakich WY mieliście ulubieńców w ubiegłym miesiącu oraz czy znacie jakieś produkty które wymieniłam! :)

                                                                                                                                sylwiasylwiaa

30 komentarzy:

  1. Niestety nie znam nic co u Ciebie się sprawdziło .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc zapraszam do wypróbowania tych rzeczy ;)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego szamponu, chętnie go przetestuję jak będę mieć możliwość ;)

    Zapraszam,
    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uzywalam niczego, bardzo ladne zdjecia!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szampon może być dobry, muszę się rozejrzeć czy jest u nas w sklepach. Ładny kolor pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się taki szampon! :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie też kupić tą kredkę do ust :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic ale kredkę GR chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kosmetyki :D
    Kocham kredki do ust <3
    Bardzo ładny kolorek lakieru :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję pięknie! Tak,też je uwielbiam!

      Usuń
  9. Muszę w końcu kupić sobie tę pomadkę w kredce z Golden Rose. Tyle się o niej naczytałam/nasłuchałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! uwielbiam kredki z tej firmy! Gorąco polecam:)

      Usuń
  10. I`ve never try that shampoo and conditioner from Garnier - thank you for that post!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for this nice worlds!
      I'am also following your blog!

      Usuń
  11. Nie znam tego szamponu z Garnier, widzę go po raz pierwszy, ale ma świetne opakowanie, chętnie go wypróbuję, moje akurat na wykończeniu :) Kredkę z GR uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te szminki w kredce od GR, są naprawdę świetne!
    Zapraszam Cię do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://makijazowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tych produktów,ale inne tych marek bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor ma ten lakier z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń