sobota, 4 lutego 2017

DLACZEGO DZIEWCZYNY SIĘ MALUJĄ?

Bardzo często dostaje pytanie,zwłaszcza od płci przeciwnej : 'Po co wy się w ogóle malujecie?' I szczerze mówiąc trochę się denerwuję kiedy je słyszę. Dlatego chciałabym dziś pokazać moje zdanie na te pytanie, i jestem bardzo ciekawa czy Wy- zwłaszcza dziewczyny myślicie podobnie!

Uważam,że jest wiele powodów dla których się malujemy i czas najwyższy aby płeć przeciwna to zrozumiała! :D



1. Zwiększenie swojej pewności siebie

Wiele kobiet/dziewczyn czuje się pewniej i odważniej z makijażem. Nie mówię tutaj o przesadnym makijażu,ale o takim,który zakryje to czego nie lubimy i podkreśli to, co kochamy! Dlatego często na okazje takie jak randka,rozmowa o prace czy występ publiczny chcemy być pomalowane by dodać tej pewności siebie. A więc czy to jest złe, że chcemy być bardziej odważne? Czy to złe, że chcemy trochę lepiej się poczuć?

2. Problemy z trądzikiem/przebarwienia/bliznami
Pryszcze,blizny po trądzikowe,nierówny koloryt twarzy,zaczerwienienia również przyczyniają się do spadku pewności siebie, ale i nie chcemy aby były one tak widoczne. Dlatego, jeżeli mamy jakieś sposoby na ich zakrycie, dlaczego nie możemy z nich skorzystać? Tutaj wiele osób może powiedzieć "Okej, ale jeżeli ma się trądzik to tym bardziej nie powinno się malować" Tak to prawda, nie są zalecane ciężkie i zapychające pory makijaże,które będziemy nosić od 6 rano do 00. Ale nawet mój dermatolog powiedział,że w tych czasach nie mamy takich podkładów przez które skóra nie oddycha itp. Podkład i delikatny korektor zapewni nam zakrycie trądziku,blizn i nam nie zaszkodzi!

3. Podkreślenie atutów 
Jeżeli mamy długie rzęsy, chcemy je jeszcze bardziej podkreślić dobrą maskarą. Jeżeli mamy duże usta, możemy je jeszcze bardziej powiększyć dobrą pomadką. Jeżeli mamy piękne kości policzkowe,chcemy by były one jeszcze bardziej zauważalne przy użyciu bronzera. A więc tak na prawdę chcemy jeszcze bardziej się sobie podobać gdyż to my oglądamy swoją twarz dzień w dzień.



4. To czysta przyjemność

Wiele osób makijaż traktuje jako zabawę, czy czas do eksperymentowania. Dużo ludzi lubi się malować i sprawia to im wielką przyjemność! Niektórzy nawet mówią,że makijaż to sztuka! Zobaczmy nawet ile osób jest makijażystami, a więc ta 'czynność' daje nam również zawód/pracę!


To były tylko 4 (moim zdaniem) najważniejsze powody dlaczego dziewczyny chcą się malować! A więc jeżeli wasz brat/chłopak czy kolega zapyta się z oburzeniem 'Po co Ty się w ogóle malujesz??' uświadom go o tym :D Ja traktuję makijaż jako poprawienie swojej pewności siebie ale i jako przyjemność. Bardzo lubię się malować i testować nowe produkty. CHOĆ jestem też zdania,że jeżeli osoby,które nie mają żadnych problemów z cerą i nie pałają miłością do kosmetyków wcale nie muszą się malować!:)

A jak jest z Wami? Co Wy byście odpowiedzieli na pytanie "Po co dziewczyny się malują?"

                                                                                                                              sylwiasylwiaa



30 komentarzy:

  1. Dobrych pięć najważniejszych punktów dałaś. Ja zawsze się maluję,ale to już dla mnie taka zwykła codzienność no i kwestia przyzwyczajenia.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, z czasem to codzienność :)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  2. Punkt numer cztery najważniejszy! Jeden z głównych powodów, dla których robię makijaż :D No, tak na co dzień to chcę również podkreślić swoje atuty, bo nawet bez makijażu czuję się tak samo pewna siebie jak i w ;) Ale wiadomo, skoro można coś poprawić, coś zakryć a coś uwydatnić to czemu tego nie robić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jeżeli może być lepiej to dlaczego mamy tego nie robić ;)

      Usuń
  3. Bez makijażu jakoś źlę się czuję, więc bez niego z domu raczej nie wyjdę :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obserwuję xx
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  4. Hello,your blog is very nice. I am following you and pls follow me back:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja maluję się z powodów, które podałaś w 1 i 2 przykładzie ;). Czasem lubię się umalować, ale nie mam oporów przed tym by wyjść także bez grama makijażu. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze! Myślę,że jest to ważne by również być wstanie wyjść z domu bez makijażu!:)
      Pozdrawiam cieplutko xx

      Usuń
  6. Dla mnie to przyjemność ;) mam dni kiedy się nie maluje i też dobrze się czuje. Ale jak się naprawdę postaram to czasami dostaje komplementy na temat makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super!
      Dziękuję za komentarz xx

      Usuń
  7. Uwielbiam się malować oraz testować nowe triki makijażowe,lecz niestety niektóre dziewczyny zbyt przesadzają z intensywnością makijażu. Makijaż ma podkreślać nasze piękno :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak najbardziej się zgadzam.
      Ja również pozdrawiam :))

      Usuń
  8. Ja mam problem z cerą, ale się nie maluje :) Jakoś do tego się nie przekonałam i w najbliższym czasie to nie nastąpi ;) Jednak jak jakaś dziewczyna się maluje to to mi nie przeszkadza ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Możesz tak szybciej wyleczyć problemy z cerą, gratuluję odwagi :**

      Usuń
  9. Ja w sumie maluje sie zeby dobrze wygladac, jesli nie pomaluje chociaż rzęs to wyglądam jakbym była lysa na oku haha :D takze pomalowane rzesy to podstawa u mnie!
    obserwuje! :) :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no cóż, przynajmniej czujesz się pewniej siebie! :))
      Ja również obserwuję xx

      Usuń
  10. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej i fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze robię lekki makijaż, jeszcze nie czuję potrzeby uczenia się tych wszystkich podstaw :D Korektor, puder i tusz do rzęs mi wystarcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze! :) Czym naturalniej tym lepiej xx

      Usuń
  12. Mi np. makijaż potrafi poprawić humor ;) Fakt faktem dodaje również pewności siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo my już tak mamy :) To nasz priorytet żeby wyglądać jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!, to już chyba taka nasza natura :D

      Usuń
  14. nie miałabym serca nie użyć tych wszystkich perełek dostępnych na rynku !!!

    OdpowiedzUsuń