poniedziałek, 6 lutego 2017

HAUL KOSMETYCZNY

Ostatnio wyposażyłam się w trochę nowości, z którymi chciałabym się z Wami podzielić. Nie jest ich dużo, lecz niektóre z nich już używałam/a o niektórych chciałabym przeczytać Wasze opinie na ich temat! A więc zaczynamy:)


1. Joanna szampon z odżywką - Naturia 

A więc jeszcze go nie używałam,ale zachęcił mnie jego zapach oraz dość spora pojemność. Kupiłam go jeszcze przed ścięciem moich ombre, a więc jest on do włosów farbowanych. Lecz jeżeli ja z niego nie korzystam, na pewno mama go użyje! A czy Wy go znacie? Macie jakieś opinie na jego temat?



2. Max Factor Lasting Performance

Bardzo ciężko dobrać odpowiedni kolor z tym podkładem. Są one przeważnie dość ciemne,sama nie dobrałam w 100% dobrej tonacji,lecz jakoś  kiedy się przypudruje ciut jaśniejszym pudrem nie jest tak on widoczny. Byłam bardzo go ciekawa,zwłaszcza przy tak jego niskiej cenie. Lecz na tą chwilę nie ocenię go dla Was ,gdyż myślę, że trochę za krótko go używam. Mogę tylko powiedzieć,że lubię jego konsystencję - lejącą/płynną. A Wy go używałyście?



3. Nawilżający płyn micelarny Bielenda
Używałam takiego samego wcześniej,lecz różowego. Nie jest on jakiś cudem, najzwyczajniejszy płyn micelarny.Lecz przez jego pojemność 400ml! Bardzo lubię go kupować oraz jest w dość dobrej cenie! 



4.Oriflame Tusz do rzęs Lash resistance mascara
Powiem szczerze, że byłam bardzo ciekawa tuszy z takiej firmy. Lecz się zawiodłam. Przede wszystkim - szczoteczką; jest ona dość szeroka i bardzo dziwnie nabiera tusz. Zostanę chyba przy tuszach z Maybelline.


I to tyle na dziś! Dajcie znać w komentarzach które z tych przedmiotów znacie również Wy i co o nich myślicie! 
+ Nie zapomnijcie ZAOBSERWOWAĆ bloga, bardzo mnie to motywuję i na pewno się odwdzięczę!
Buziaki xx

                                                                                                                                       sylwiasylwiaa

29 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam tego tuszu do rzęs :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat z twoich zakupów nie miałam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podkład i u mnie się dobrze spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupuję ten płyn micelarny i również jestem zadowolona ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuje kupić te rzeczy :)
    http://jussstynnaa.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki z Bielandy i Joanny są dla mnie świetne i zawsze mogę śmiało kupować coś z tych firm! Akurat na ten szampon nie natrafiłam, ale zapach musi być nieziemski :)
    Ładny design bloga!
    Obserwuję i jestem ciekawa kolejnych postów!

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post!
    Zostaw link do bloga, a na pewno wpadnę :)
    Mało brakuje mi do 220 obs, pomożesz :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - Bielenda ma na prawdę dobre kosmetyki:)
      Dziękuję ślicznie- ja również obserwuję xx

      Usuń
  7. Kusi mnie ten szampon i tusz do rzęs. Chyba kupię ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mogę polecić tusz:( Ale szampon jest okej:)

      Usuń
  8. Ten szampon z Joanny bardzo mnie zachęcił ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm.... Nie miałam tych rzeczy, ale wyglądają aktrakcyjnie xD
    Mój bloooooog >>> pozytywnapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety żadnego z tych kosmetyków nie miałam.
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo słyszałam o szamponie z Joanny, podobno jest świetny, ale osobiście nie miałam okazji go przetestować. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te produkty nie sa mi znane, ale zaciekawil mnie ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 137/5000
    Thank you for the very useful information of your website hopefully more kraetif and innovative again and become the guide of the community
    obat herpes genital di apotik
    obat herpes di apotik

    OdpowiedzUsuń