sobota, 25 marca 2017

TAG - KOCHAM WIOSNĘ!

W związku z tym,że niedawno był pierwszy dzień wiosny, przychodzę do Was z czymś, przez co wejdę w wiosnę wielkim krokiem! Co prawda, uwielbiam zimę i wszystko co jest z nią związane, lecz.. jednak trwało to już ciut za długo.  Nie mogę się już doczekać słońca, ciepłych dni i braku grubych kurtek!
A więc odpowiadajcie razem ze mną! Czekam na odpowiedzi w komentarzach! :)


1.Ulubiony lakier do paznokci?

A więc przeważnie odstawiam już w kąt ciemne lakiery,szarości,czernie.Więc górują u mnie jasne kolory! Pastele,pudrowe róże,jasny niebieski, biel lub czerwień.

2.Ulubiony kolor szminki na wiosnę?

To jest dość dziwne,ale największą ochotę na szminki mam właśnie jesienią/zimną. I dość rzadko wiosną/latem ich używam. Lecz jeżeli już, wtedy wybieram róże. Przeważnie jasne!:)

3.Jaki jest Twój ulubiony kwiat na wiosnę?

Z wiosną najbardziej kojarzą mi się tulipany! A więc uwielbiam mieć mini bukiet tulipanów w domu!

4.Ulubiona świeczka na wiosnę?

I kolejna rzecz,którą uwielbiam tylko używać jesienią i zimną. Sama nie wiem dlaczego tak mam,ale latem i wiosną baaardzo rzadko używać świeczek, a dokładniej prawie wcale!

5.Ulubione perfumy na wiosnę?

Wiosną przeważnie używam samych mgiełek! Najbardziej uwielbiam te z Bath&Body Works, kocham wtedy delikatne i świeże zapachy:)

6.Ulubiony kolor na wiosnę?

Myślę,że będzie to biel.

7.Ulubione buty na wiosnę?

Wiosną raduję się, że już nie muszę nosić ciężkich zimowych butów lub jesiennych butek! A więc wiosną od razu wyciągam conversy i adidasy!

8.Ulubiona kurtka na wiosnę?

Ta na pewno ramoneski! Skórzane lub dżins pomieszany ze skórą!

9.Ulubione zajęcie na wiosnę?

SPACERY! Oczywiście w każdą porę roku uwielbiam chodzić na długie spacery,lecz wiosną wydaje mi się, że jest to najprzyjemniejsze. Nie jest już tak zimno,jak zimą,ani zbyt duszno,jak latem! Wieczory robią się już jaśniejsze,a jeżeli dodamy do tego jeszcze chodzeniem nad wodą, to już jest idealnie! Czy Wy też lubicie wiosenne spacery:)?





A więc to na tyle! Trzymajcie się cieplutko w te (już) wiosenne dni!:)

                                                                                            sylwiasylwiaa

29 komentarzy:

  1. U mnie na wiosnę również zdecydowanie pastelowe kolory na pazurkach :)
    Moje najlepsze buty na wiosnę to oczywiście trampki :)
    Miłego weekendu!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym mogła mieć każde kwiaty w domu, nie ważne czy to tulipany czy róże! :D Wiosna to cudowna pora roku <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wiosnę. Zawsze wtedy mam najwięcej kwiatów w domu :D
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i pomysłowy post. Ja uwielbiam wiosnę! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubisz jasne lakiery i szminki. Jesteśmy zupełnymi przeciwieństwami pod tym względem. Ja kocham czarne lakiery i ciemne szminki, im bardziej wyraziste i intensywne tym lepsze. Fajny tag. Obserwuję.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo hahahah,no cóż. Ja je uwielbiam właśnie zimą i jesienią :)

      Usuń
  6. Świetny post! :)
    Nie mogę doczekać się słońca :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. skórzana kórtka i spacerki to jest to co i ja na wiosnę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! ;) mam takie same łóżko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny TAG. Trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale zostanę na dłużej. :D
    http://olik1908.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię wiosnę i tysiąc razy wolę ją od zimy. Tag super :) Spacerować lubię. Zdjęcia fajne, bardzo podoba mi się stylizacja którą na nich masz ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie zupełnie na odwrót: uwielbiam czarny na pazurkach, niezależnie od pory roku :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też uwielbiam tulipany <3 świetny blog , na pewno zaobserwuję :D zapraszam również do mnie : http://mavie27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis :)
    Zapraszam rowniez do mnie : http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń