piątek, 14 kwietnia 2017

ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI cz1

W związku z tym,że w ostatnich miesiącach nie robiłam ulubieńców, postanowiłam, że wrzucę je w środku miesiąca,lecz są one zbiorem kilku miesięcy. Podzielę je również na 2 części - kosmetyczni i niekosmetyczni, choć przyznam,że tych drugich będzie trochę więcej 😊

Dzisiejszych ulubieńców-kosmetycznych nie mam za wiele, przyznam się,że ostatnio nie testuję nowych rzeczy,a trzymam się starych produktów,których jestem pewna. Ale wkrótce to się zmieni,gdyż planuję trochę odnowić moje zbiory kosmetyków 😃

A więc zaczynamy! :)


1.Puder marki p2

Powiem szczerze,że nigdy nie słyszałam o tej marce. Kupiłam ją w biegu, trochę nią zaciekawiona. Puder był BARDZO tani,gdyż kosztował około 20zł. Opakowanie jest świetnie wykonane i wygodne, a sam fakt,że ma jeszcze w środku lusterko, jak dla mnie jest niesamowite!😃 Wybór w kolorach jest troszkę trudny, gdyż mają one ciemne odcienie(ja wybrałam jeen z najjaśniejszych,lecz wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciu). Puder oceniam na 7-10.Matowi- to najważniejsze. Jest w porządku.



2. Be Beauty - żel pod prysznic

Kolejna marka,której nigdy nie używałam. Żel ten jest baaardzo wydajny + ma pompkę, co jest bardzo wygodne. Lecz dlaczego pokazuję go Wam w ulubieńcach? JEGO ZAPACH! O mój Boże! Jest tak piękny i intensywny,że wystarczy mała pompka a już czujemy jego zapach w całej łazience! Co śmieszne,gdy robiłam zdjęcia,trochę płynu wyleciało mi z pompki.. po godzinie pisząc ten post nadal czuje ten zapach!😆


3. Okulary "lustrzanki"

Może nie jest to kosmetyk,lecz wrzucę go tutaj. Mam obsesje na ich punkcie. Są to okulary typu lustrzanki,czyli ich szkło jest jak lustro,a naszych oczu przez nie w ogóle nie widać. Możemy je aktualnie znaleźć wszędzie w różnych cenach. Ja osobiście wybrałam kolor srebrny,lecz zdjęcie nie odzwierciedla ich uroku☹


4. Bell - wosk do brwi

Wydaję mi się,że w którymś poście już coś wspominałam o tym wosku,lecz to nic, wspomnę jeszcze raz! Ostatnio skończyły mi się zapasy tego wosku i musiałam użyć czegoś innego co miałam pod ręką. I wtedy uświadomiłam sobie jak bardzo kocham ten wosk!😃 Jest to firma,którą możemy znaleźć w Biedronce! A jego cena(nie chce skłamać) to chyba około 10zł. Nie powiem,że jest on bardzo wydajny..bo nie jest. Ale przez to jaki jest precyzyjny i ma fajne kolory do wyboru,wybaczę mu wydajność😃 Uwielbiam go i polecam każdemu! 


Dajcie mi znać w komentarzach czy znacie niektóre z tych produktów,czy nie. A może macie coś podobnego dla mnie do polecenia?
Nie zapomnijcie również zaobserwować mojego bloga! A na pewno odwiedzę również Wasze ♡
Buziaczki i do następnej części ulubieńców!

                                                                                                                                        sylwiasylwiaa

50 komentarzy:

  1. Genialne okulary! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega okulary! :D
    Zapraszam do mnie http://loveelyem.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wosk jest świetny tylko tak jak piszesz mało wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam w ogóle tych produktów , ten żel zachęca kupnem przez swój wygląd :D

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne okularki :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałam sobie kiedyś kupić ten wosk do brwi z bell, ale nigdy nie było mojego koloru. mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda,to prawda kolorków mają mało do wyboru,lecz trzeba je popróbować na żywo,bo wyglądają inaczej na brwiach niż w sklepie;)

      Usuń
  7. tego wosku sama używam i uważam że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ostatnio ten wosk ale niestety bardzo szybko się skończył :/
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w poście,wydajność ma słabą,ale jak dla mnie jest idealny

      Usuń
  9. okulary są cudowne! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary są faktycznie mega, ciekawa jestem czy by mi pasowały ;D Twoich ulubieńbców jeszcze nie miałam okazji nigdy poznać, a z chęcią bym poznała ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te okulary są super! :D Bardzo jestem ciekawa tego wosku i go z chęcią przetestuje ;)

    http://reggae-karolina.blogspot.com/ Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting post! Happy Easter! 🐇🐣🐇🐣🐇🐣🐇🐣

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tego wosku do brwi, jest boski !
    Zapraszam do mnie http://mintroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ten wosk do brwi jest genialny! mi się już skończył, ale kupuję następny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary świetnie się prezentują! :) Wosk do brwi bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie ten wosk ♥
    boję sie tylko że będzie zostawiał tłustą powłokę na moich brwiach
    tłusta cera tego nie lubi :(((
    http://brunettexox.blogspot.com/2017/04/czesc-to-nowa-ja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam tłustą cerę i w sumie nie zauważam tłustej powieki :)
      Zachęcam! :)

      Usuń
  17. Interesting post, I would love to try those products, and the sunglasses are really cool :)

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie poznam te produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie miałam, ale wyglądają interesująco! ❤

    Będzie mi miło, jak skomentujesz ostatni wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajni ulubieńcy :) Śliczne okulary :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Te okulary są prześliczne 😍 A o tej firmie Biedronkowej dużo słyszałam i sama mam stamtąd krem bb, który uwielbiam 👌🏼
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i przepiękne zdjęcia! Biel, róż i piórka wyglądają bosko!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznaję, że nie miałam nic z wymienionych produktów :)

    OdpowiedzUsuń