piątek, 14 kwietnia 2017

ULUBIEŃCY NIEKOSMETYCZNI cz2 (Seriale,Filmy..)

A więc tak jak obiecywałam powracam do Was z drugą częścią ulubieńców- tym razem niekosmetycznych. Ostatnimi czasy baardzo dużo poznałam nowych filmów,seriali i wykonawców,w których się zakochałam. Chciałabym się z Wami nimi podzielić. Więc jeżeli szukacie czegoś do zabicia nudy,sprawdźcie to. Dajcie mi również znać,czy znacie niektóre z tych tytułów i czy je lubicie ☺

1. SERIALE
  1) SKAM

Norweski serial,o którym myślę,że dużo już osób słyszało, zwłaszcza jeżeli są z Twittera 😃
Fabuła jest o nastolatkach,którzy mają swoje problemy. Przechodzą przez pierwsze w swoim życiu imprezy,zakochują się,znajdują nowych przyjaciół. Są tam poruszane tematy problemów z odżywianiem czy homoseksualizm. Po takim opisie możecie pomyśleć "Aaa, takie problemy mam na co dzień nic w tym ciekawego.." Powiem Wam tak, mamy polskie seriale o nastolatkach typu "Szkoła" czy "19+" Lecz jest to N I C w porównaniu do SKAMU. Nie pokazują tam nastolatków, którzy chcą zostać wampirem..(co możemy znaleźć np. w "Szkole") Tylko są to nasze codzienne problemy, z którymi się zmagamy, i fajnie zobaczyć, że nie tylko my przez to przechodzimy. + Aktorzy i ich gra aktorska to cudo!
- W tym miesiącu zaczyna się ich 4 sezon- już ostatni!


 2) Riverdale

Trochę odmienny serial w porównaniu do SKAMU,chociaż również opowiada o nastolatkach. Cała akcja kręci się wokół tajemniczego zniknięcia jednego nastolatka-Jasona. Niestety później okazuje się,że został on zamordowany. I zaczyna się dochodzenie,kto to mógł zrobić. Niby jest to prosta historia,lecz ten serial ma swój klimat, bardzo dziwny i nawet trochę "magiczny"-choć całkiem realny. 
-Serial ma dopiero 1 sezon i jest w około 10 odcinku


3) Prawo Agaty

Tutaj serial Polski,myślę,że dość niektórym znany, już dość stary. Pamiętam kiedy go oglądałam i ostatnio powróciłam do niego po kilku latach 😂 Opowiada on o całej sferze prawniczej,sędziowskiej. Mnie to bardzo interesuje, więc jeżeli ktoś w ogóle nie jest tych zawodów ciekawy nie będzie mu się ten serial podobał. Choć myślę,że na prawdę fajnie jest zobaczyć jak wyglądają rozprawy sądowe, i że praca prawnika jest ciężka. Oczywiście mamy też wplecione historie zastraszania lub historie miłosne. 
-Serial już się skończył, o ile się nie mylę ma on 7/8 sezonów.


2) FILM

1)La la land

Film po którym miałam wielkie rozmyślenia. Film na prawdę dający do myślenia - CHOĆ nie wszyscy mogą go zrozumieć. Jest to musical,więc jeżeli uwielbiacie takie produkcje jest to film dla Was- świetna muzyka,którą podśpiewuję do dziś ♡ Po zwiastunie możemy pomyśleć,że jest to zwykła historia romantyczna, LECZ TAK NIE JEST! I wcale nie jest to jedna z najszczęśliwszych historii! Film opowiada o dwóch osobach,którzy są marzycielami i walczą o swoje marzenia,choć nie zawsze jest to łatwe.Film przepięknie wyreżyserowany, dość nawet powiedziałabym 'magicznie'. Lecz za dużo nie chcę Wam zdradzać. Uważam, że każdy musi go obejrzeć! A po ilości Oskarów dla tego filmu,możecie mieć pewność,że jest świetny! :)


2)Split

Film psychologiczny. Opowiada on o mężczyźnie,który w swoim ciele ma kilka kompletnie odmiennych osobowości.Jedna z jego osobowości porywa trzy młode dziewczyny i je więzi. Lecz myślę,że jest to dość trudny film do opisania. Musicie obejrzeć zwiastun! Który jest świetny!


3.Muzyka

1) W związku z tym,że tak zakochałam się w filmie 'La la land',który jest musicalem, zakochałam się w piosenkach,które były w tym filmie. Bardzo Wam polecam do przesłuchania,zwłaszcza playlisty z całego filmu na Spotify! Niektóre z nich, są idealne do zasypiania lub zrelaksowania się, są powolne,spokojnie i jak dla mnie trochę 'emocjonalne'


2) I oczywiście cały nowy album Eda Scheerana,który wrócił po swojej długiej rocznej przerwie:)



Powiem Wam,że uwielbiam czytać takie posty,z racji takiej,że kocham poznawać nowych twórców czy nowe produkcje. Dlatego myślę,że od czasu do czasu będę przychodzić do Was z takim postem,nawet po to aby po kilku latach przypomnieć sobie co uwielbiałam oglądać lub słuchać!

Znacie któryś z tych tytułów? A może możecie mi polecić coś nowego? Dajcie znać w komentarzach!
Nie zapomnijcie też zaobserwować tego bloga! Baaardzo mnie to motywuje! Buziaki xx

                                                                                                                      sylwiasylwiaa

34 komentarze:

  1. Riverdale uwielbiam <3 Ale póki co idzie w odstawkę Bo ostatnie 10 odcinków PLL się szykuje <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawo Agaty kiedyś oglądałam niestety teraz nie mam czasu na takie seriale

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam niczego oprócz Eda :D Ale jego też kocham i ostatnio ciągle męczę ten nowy album ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to doskonałe propozycje dla mojej córki - te dwa pierwsze seriale i musical. Ja przy okazji z chęcią obejrzę również. A jest polska wersja tego norweskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,można łatwo znaleźć z polskim lektorem lub napisami:)

      Usuń
  5. O Skam sporo już słyszałam i mam zamiar zacząć go oglądać :D Riverdale bardzo mnie zainteresowało i też trafia na listę "Chcę zobaczyć". Ja od siebie polecam serial 13 powodów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo musisz zacząć je oglądać! Taak, zabieram się od kilku dni do tego serialu :D

      Usuń
  6. Hi girl, I loooove it! Cute blog ❤

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie po maturze muszę obejrzeć te filmy ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Oj tak mam go na liście "Do obejrzenia"!:)

      Usuń
  9. Jeśli lubisz serial Prawo Agaty to spróbuj serial Suits serdecznie polecam ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear! You have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. Seriali nie oglądam przez brak czasu, ale Eda lubię posłuchać :) Filmy dopiero po napisaniu licencjatu nadrobię ;)
    Obserwuję,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. La la land uwielbiam :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog obserwuję ;)
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem totalnie uzależniona od SKAM! :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://fixmey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam zacząć oglądać ''Skam'', bo skończyłam ''Pamiętniki wampirów, ale w końcu oglądam ''The orginals''. Niestety jestem z tych osób, które nie potrafią oglądać kilku seriali na raz.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ja również kończyłam już TVD

      Usuń