wtorek, 9 maja 2017

MAJÓWKA 2017 WARSZAWA

Majówka,majówka i po majówce. Dla jednych był to czas odpoczynku,a dla drugich czas wielkiego stresu przed maturami.Ja na szczęście jeszcze zaliczyłam się do tej pierwszej grupy ludzi. Oprócz małych wycieczek po za miasto, wybrałam się też na 2 dni do Warszawy. Nie jest to jakaś wielka wycieczka,ale fajnie jest uciec od codzienności ciut dalej. Odwiedziłam zoo,łazienki i zrobiłam zakupy więc jestem zadowolona. Przygotowałam dla Was mini fotorelację.

Jestem bardzo ciekawa jak Wy spędziliście ten czas, dajcie znać w komentarzach!

+Nie zapomnijcie zaobserwować tego bloga, bardzo mnie to motywuje! :)














                                                                                                                                       sylwiasylwiaa

26 komentarzy:

  1. Zazdroszcze pogody, u mnie snieg pada:(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj teraz to i u mnie pada,ale w majówkę nie było najgorzej:)

      Usuń
  2. Świetną pogodę miałaś. U mnie wiatr, deszcz i powtórki przed maturą :)
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju,oby następna była lepsza :D!

      Usuń
  3. Świetna wyprawa i piękne zdjęcia:) Też już czegoś takiego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Warszawę i bardzo bym chciała jechać do warszawy w wakacje :)
    Jestem u ciebie pierwszy raz i od razu mi się tutaj spodobało wiec jak najbardziej jestem twoim obserwatorem i liczę ,że u mnie też Ci się spodoba
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥
    Wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak,również lubię Warszawę :D Ooo dziękuję pięknie! Już lecę Cię odwiedzić xxx

      Usuń
  5. Ja nie miałam weekendu majowego bo 2 pracowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jakość zdjęć :)
    Obserwuję :)

    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również byłam na majówce w Warszawie :) Piękne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, genialny post, idę zajrzeć do innych! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna magnolia i flamingi na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i zdjęcia! Widać, że prowadzony z pasją :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń